۲ کتاب جدید مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران

کتاب های «مدیریت پروژه ی محیط زیستی (اصول، روش ها، فرآیندها)» و «شهرهایی برای دوچرخه سواری (تجربه شهرهای اروپایی)» توسط مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران منتشر شدند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران؛ کتاب «مدیریت پروژه ی محیط زیستی (اصول، روش ها، فرآیندها)» به تألیف ابنیزر اشولارین و جوزف ال آوانگ و ترجمه مجید فراهانی و مهدی بهروش و کتاب «شهرهایی برای دوچرخه سواری (تجربه شهرهای اروپایی)» به تألیف روس اولدنیزل، مارتین امانوئل، آلبرت دلابروهز و فرانک ورارت با ترجمه مهدی حسن زاده و فاطمه بابایی توسط مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران منتشر شدند.
کتاب «مدیریت پروژه ی محیط زیستی( اصول، روش ها، فرآیندها)»، به عنوان یک کتاب مرجع برای دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد، دکتری، محققان و افراد غیرمتخصص علاقمند به روش مدیریت پروژه زیست محیطی از طریق به کارگیری اصول مدیریت پروژه با استفاده از فرآیندها، ابزارها و تکنیک های مدیریت پروژه های محیط زیستی و‌ بهبود تخصص برنامه ریزی، پایش و ارزیابی پروژه های محیط زیستی نوشته شده است. 
کتاب «شهرهایی برای دوچرخه سواری (تجربه شهرهای اروپایی)»، چهارده شهر اروپایی را پوشش می دهد تا تفاوت های قابل توجه در دوچرخه سواری امروزین از پایتخت هایی نظیر (آمستردام، کپنهاگ، استکهلم و بوداپست) تا مراکز صنعتی نظیر (بازل، لیون، منچستر، آنتورپ و هانوفر) و شهرهای تجاری نظیر (آیندهوون، مالمو) و... را توضیح دهد و به سوالی که به ظاهر ساده است، پاسخ بدهد: چگونه می توان شباهت ها و تفاوت های دوچرخه سواری در این شهرهای اروپایی را در طول زمان توضیح داد؟

۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳
کد خبر: 12561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 9 =