۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶
کد خبر: 12607

بهره مندی از ظرفیت کارمندان از عوامل موثر عملکرد مطلوب مدیریت شهری است

پیام پیمان پورنصر شهردار منطقه ۱۶ به مناسبت هفته دولت
بهره مندی از ظرفیت کارمندان از عوامل موثر عملکرد مطلوب مدیریت شهری است

هفته اول شهریور ماه، مصادف با سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت نامگذاری شده است. تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی یادآور ماندگاری بزرگ مردانی است که خدمتگذاری بی ادعا؛ سیره، منش و روش آنان بود.

چهارم شهریور روز کارمند است؛ آنان که موثرترین سرمایه های هر سازمان و نهادی برای دست یابی به اهداف و عامل شکوفایی و توسعه کشور هستند. بدون تردید خدمت به مردم در هر لباس و هر شغلی از بزرگ‌ترین توفیقاتی است که خداوند متعال در اختیار بندگان خود قرار داده و برای آن اجری عظیم در نظر گرفته است.

در شرایط سخت بیماری کرونا که همه مردم در تکاپوی اقدام برای سلامتی خود و پیشگیری از آن هستند و در این مسیر حتی کسب و کار خود را هم تعطیل کرده اند، کارکنان مدیریت شهری که در خط مقدم ارائه خدمات به شهروندان هستند ، بی دریغ در پی خدمت رسانی و انجام وظیفه به هموطنان خود هستند؛ خدمتی که اگر برای مدتی کوتاه متوقف شود ، لطمات جبران ناپذیری در شهر به وجود می آورد.

روز کارمند، روز اندیشه‌های راهگشا و قلم‌های خدمت رسان را به کارمندان متعهد و پویش گران گستره خدمت رسانی  به خصوص حوزه مدیریت شهری تبریک عرض نموده و برای آنان توفیق روزافزون، سلامتی و بهروزی برای خدمت گزاری از خداوند منان خواستارم.

۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶
کد خبر: 12607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 4 =