اعزام ۵ تیم سیار برای واکسیناسیون روزانه ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ نفر از پرسنل شهرداری

شهر: مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران گفت: از امروز ۵ تیم سیار به مناطق ۲۲گانه شهرداری اعزام می شوند تا از ازدحام و شلوغی در پایگاه های واکسیناسیون پیشگیری شود. این تیم ها نیز روزانه حدود ۱۵۰۰ تا ۲هزار نفر را واکسینه خواهند کرد.

حمید چوبینه مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران در حاشیه طرح واکسیناسیون خبرنگاران که با همکاری شرکت شهر سالم اجرا شد در گفتگو با «شهر» تاکید کرد: شرکت شهر سالم علاوه بر این ساختمان (ساختمان شماره ۲ شورای شهر تهران)، در حوزه جنوب شهر در پارک بعثت، روبروی ترمینال جنوب و سوله مدیریت بحران با ۲۰ غرفه در حال واکسیناسیون شهروندان است.

او افزود: از امروز ۵ تیم سیار به مناطق ۲۲گانه شهرداری اعزام می شوند تا از ازدحام و شلوغی در پایگاه های واکسیناسیون پیشگیری شود. این تیم ها نیز روزانه حدود ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ نفر را واکسینه خواهند کرد.

مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران با اشاره به این که در سوله بحران بعثت نیز روزانه ۲۵۰۰ نفر واکسینه می شوند، گفت: در پایگاه ساختمان شماره ۲ شورای شهر تهران نیز بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ نفر از خبرنگاران شهری که مرتبط بین مدیران شهری و شهروندان هستند، واکسینه شدند. سایر سازمان ها و معاونت هایی که مواجهه زیادی با مردم دارند نیز به زودی واکسینه خواهند شد.

حمید چوبینه با اشاره به این که بسیاری از کشورها بالای ۷۰درصد جمعیت خود را واکسینه کرده اند، تاکید کرد: با سیاستی جدیدی که اتخاذ شد، واکسیناسیون در کشور ما نیز سرعت پیدا کرده است. اخیرا مقام معظم رهبری نیز فرمودند: «اولویت اول کشور مبارزه با ویروس کرونا و واکسینه کردن شهروندان ایرانی باشد.» بنابراین تا پایان سال با همت وزارت بهداشت و سازمان هایی که داوطلبانه به واکسیناسیون کمک می کنند، مانند شهرداری (که از آغاز در خدمت سلامت مردم بوده) هلال احمر، بسیج و... به زودی شهروندان ایرانی واکسینه خواهند شد و خیالمان از بابت کاهش آمار جانباختگان بیماران کرونایی راحت می شود. در حال حاضر روزانه ۶۰۰ تا ۷۰۰ نفر از هموطنانمان فوت می کنند و خانواده هایشان داغدار می شوند. این افراد سرمایه های اصلی کشور هستند. سرعت عمل در واکسیناسیون باعث حفظ این سرمایه ها، کاهش غم و اندوه خانواده ها و کاهش هزینه درمان می شود.

۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶
کد خبر: 12609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =