تیم داوری جشنواره بین المللی عکس برج میلاد مشخص شد

دبیرخانه جشنواره ملی عکس برج میلاد از ۱۷ مرداد ماه  آغاز به کار کرده است و تیم داوری جشنواره نیز مشخص شد، مراسم اختتامیه جشنواره نیز،۲۱مهرماه و در سالگرد افتتاح برج میلاد برگزار می‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی برج میلاد، فعالیت این دوره از جشنواره عکس برج میلاد برای دریافت عکس ها از ۱۷ مرداد ماه آغاز شده است و شورای سیاستگذاری جشنواره، مهرداد افسری، مهدی مقیم نژاد و بهنام صدیقی را بعنوان داوران این جشنواره انتخاب کردند.

در معرفی این داوران به تخصص، تجربه و نگاه علمی- تخصصی آنان نیز توجه زیادی شده است. به طور مثال، بهنام صدیقی متولد ۱۳۵۸ بوده و در معرفی او ذکر شده که وی عکاس مستند، مدرس عکاسی و دانش‌آموخته کارشناسی عکاسی در از پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران است. از صدیقی دو کتاب بعنوان‌های «اکباتان، غرب تهران»  و «یادآوری» منتشر شده است.

همچنین مهرداد افسری دیگر داور جشنواره عکس برج میلاد، متولد  ١٣٥٦ از خوی است، او عکاس، ویدیو آرتیست، مستندسازی را در کارنامه کاری خود دارد. این عکاس، مدرک کارشناسی و کارشناسی‌ارشد عکاسی خود از دانشگاه هنر تهران دریافت کرد، و به مدت ۱۸ سال استاد دانشگاه‌های هنر ایران وعضو افتخاری انجمن هنرمندان ایران بوده است. همچنین ازسال ١٣٧٩ تاکنون ۱۶ نمایشگاه انفرادی در گالریی‌های مختلف برگزارکرده و آثار او در بیش از ۱۰۰ نمایشگاه بین‌المللی مختلف به نمایش درآمده است.

طبق گزارش روابط عمومی برج میلاد، مهدی  مقیم نژاد نیز  کارشناسی گرافیک، کارشناسی ارشد عکاسی  و دکترای پژوهش هنر  را از دانشگاه هنر تهران را دارد و عضو هیئت علمی دانشکده هنرهای تجسمی دانشگاه هنر تهران است.

عکاسان و علاقمندان این هنر می توانند تا پایان شهریور ماه آثار خود را به  سایت جشنواره به نشانی www.miladfestival.ir ارسال و بارگذاری کنند

۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۹
کد خبر: 12643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 0 =