برگزاری دوره تربیت مربی مدیریت بحران

دوره تربیت مربی مدیریت بحران با تدریس اساتید برجسته این حوزه توسط سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران برگزار می شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، دوره تربیت مربی مدیریت بحران با شرکت داوطلبان این حوزه با هدف ارتقای آگاهی نسبت به مخاطرات طبیعی و آشنایی با فرماندهی حادثه از تاریخ 3 شهریورماه آغاز شده و تا 18 شهریور برگزار می شود.

فراخوان این دوره آموزشی به صورت عمومی از طریق مکاتبه با سازمان ها و شرکت هایی همانند شرکت نفت، گاز، برق، آب، هلال احمر، شهرداری ها و ادارت کل مدیریت بحران استان ها منتشر شده است.

این دوره با تدریس توسط 10 استاد و در قالب 16 سرفصل شامل چگونگی حضور در محیط های آموزشی، فن بیان و ارتباط موثر، آشنایی با فرماندهی حادثه، شناخت مخاطرات طبیعی و آمادگی در برابر آن ها، آشنایی با مدیریت بحران، جامعه شناسی و روانشناسی بحران، امداد و نجات و آوار برداری، کمک های اولیه، تئوری و رفتارشناسی حریق، مدیریت اجتماعات و تخلیه اضطراری، اسکان اضطراری و موقت، رسانه و مدیریت بحران، حریق و اطفاء حریق و  کمک های اولیه برگزار می شود.

بر اساس این گزارش، دوره مذکور شامل 40 ساعت آموزش تئوری به صورت مجازی آنلاین، ۱۶ ساعت آموزش مجازی آفلاین و 4 ساعت آموزش عملی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی به صورت حضوری در قالب ۴ گروه مجزا برگزار می شود.

بر اساس اعلام معاونت آموزش و مشارکت های مردمی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، هر یک از داوطلبانی که بتوانند حد نصاب نمره 70 را طی آزمون کتبی و شفاهی این دوره به دست بیاورند، موفق به دریافت گواهینامه دو زبانه و کارت مربیگری مدیریت بحران خواهند شد.

۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۹
کد خبر: 12652

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 7 =