تلاش می کنیم پاسخگویی سریعی به مردم داشته باشیم

شهردار منطقه ۲۰ از طریق تلفن ۱۸۸۸ به صورت مستقیم پاسخگوی مشکلات شهروندان منطقه ۲۰ بود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ فرهاد افشار شهردار به همراه معاونین و مدیران شهری منطقه به صورت مستقیم از طریق تلفن ۱۸۸۸ به پیامها و درخواستهای شهروندان پاسخ داد و ضمن بررسی، رسیدگی به آنها را در دستور کار قرار داد.

افشار با بیان اینکه سامانه های ۱۳۷ و ۱۸۸۸ مانیتورینگ و مغزافزار مدیریت شهری هستند گفت: ما تلاش مستمر داریم که به مردم سریع پاسخگویی کنیم و در راستای تعهدات مدیریتی، بهبود مستمر برای منطقه ملاک است.

او ضمن تقدیر از تلاش عوامل سامانه های ۱۳۷ و ۱۸۸۸ این منطقه در پاسخگویی و بررسی پیامهای شهروندان و همچنین گزارش عملکرد ۵ ماهه سامانه ۱۸۸۸، بر اهمیت تحلیل وضع موجود و بهبود مستمر عملکرد تاکید کرد.

شهردار منطقه پاسخگویی مدیران، تکریم شهروندان و جلوگیری از درخواستهای حضوری آنان؛ مشارکت شهروندان و مدیران محلی در تصمیم گیریهای مدیریت شهری و شناسایی نقاط قوت و ضعف برنامه ها را از رویکردهای سامانه ۱۸۸۸ عنوان کرد.

حمیدرضا رمضانی مسئول سامانه نظارت همگانی منطقه ۲۰ با بیان اینکه در این جلسه به صورت تلفنی به درخواستها و مشکلات ۵۰ نفر از شهروندان رسیدگی شد گفت: موضوعات مرتبط با حوزه خدمات شهری و شهرسازی با مصادیق لایروبی، نظافت، رای ماده صد و صدور پایانکار از مهمترین خواسته های طرح شده توسط شهروندان بود.

رمضانی با اشاره به ارتقاء کیفیت رسیدگی به پیام های مردمی افزود: میانگین کیفیت رسیدگی به پیام های مردمی در سال جاری ۱۰۰ درصد و میانگین کمیت رسیدگی ۹۸ درصد بوده است که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۶ واحد افزایش داشته است.

او با بیان اینکه میانگین زمان رسیدگی به پیام ها در منطقه ۲۰ در ۵ ماهه نخست سال جاری ۱۰ روز است که نسبت به مدت مشابه ۶ روز کاهش را نشان می دهد، افزود: در ۵ ماهه نخست سال جاری ۲۶۶ فقره پیام جهت رسیدگی و پاسخگویی به این منطقه ارجاع شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷۹ درصد افزایش داشته است.

در این جلسه که در سالن شهید تهرانی مقدم ساختمان اصلی شهرداری منطقه ۲۰ برگزار شد، معاونان فنی و عمرانی، شهرسازی و معماری، حمل و نقل و ترافیک، اجتماعی و فرهنگی، امورشهری و محیط زیست، برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی، رئیس اداره بازرسی، رئیس اداره روابط عمومی و مسئول سامانه نظارت همگانی منطقه ۲۰ نیز به صورت تلفنی پاسخگوی شهروندان بودند.

۱۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۶
کد خبر: 12690

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 5 =