تعویض و بازسازی ۴۲۵۰ تابلوی فرسوده ترافیکی در طرح ضربتی منطقه ۵

شهردار منطقه ۵ با بیان اینکه در برای اولین بار در سطح مناطق ۲۲ گانه علائم و المان های ترافیکی منطقه ۵ در طرحی جهادی نوسازی شد گفت: در این طرح جهادی در دو بخش علائم ترافیکی فرسوده در تمامی نواحی منطقه ۵ شناسایی و نسبت به نوسازی آنها اقدام شد که در این راستا ۴۲۵۰ تابلوی ترافیکی فرسوده تعویض یا بازسازی شدند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، محمود کلهری شهردار منطقه ۵ با اشاره به طرح جهادی نگهداشت تجهیزات ترافیکی در منطقه ۵ گفت: برای اولین بار در سطح منطقه ۵  در یک طرح جهادی و ضربتی علائم و المان های ترافیکی سطح منطقه که پیش از این توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک شناسایی شده بودند نوسازی شد.

کلهری با اشاره به جزئیات این طرح گفت: این طرح جهادی و ضربتی در دو بخش انجام شد که یک بخش نوسازی تجهیزات فرسوده و بخش دیگر حذف علائم و المان های زائد ترافیکی بود.

شهردار منطقه ۵ با بیان اینکه در مدت حدودا چهل روزه انجام این طرح نزدیک به چهل معبر منطقه را شناسایی و نسبت به نوسازی ،ترمیم یا تعویض علائم ترافیکی آن اقدام کردیم گفت: در این مدت تعداد ۱۰۵۰ صفحه تابلو تعویض و ۳۲۰۰ صفحه تابلو نیز بازسازی شد.همچنین با جمع اوری ۱۵۰ تابلو فرسوده و معیوب،نسبت به نصب ۵۸۰ تابلو جدید اقدام شد.

کلهری از جمع آوری ۷۰ استوانه معیوب و نصب ۱۲۱ استوانه جدید در سطح منطقه خبر داد و افزود: در مدت اجرای طرح جهادی بازپیرایی و ساماندنی تابلوها و تجهیزات ترافیکی ۳۶ سرعت گیر لاستیکی، ۸ نشان ترافیکی لوله ای شکل،۶ صندلی سرپناه ایستگاه اتوبوس و یک بولارد در نقاط شناسایی شده سطح منطقه نصب شد.

کلهری در پایان با بیان اینکه پس از اتمام این طرح نیز اقدامات معاونت ترافیک در این زمینه ادامه دارد تاکید کرد: گرچه دراین طرح نسبت به شناسایی  تجهیزات ترافیکی فرسوده و رفع نواقص و کاستی ها اقدام شد اما هرزمان که لازم باشد تا نسبت به نوسازی علاوم اقدام شود این کار صورت خواهد گرفت.

۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۸
کد خبر: 12691

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 0 =