بازدید عضو شورای شهر تهران از مرکز واکسیناسیون منطقه ۵

علیرضا نادعلی نایب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران در بازدید از مرکز تجمیعی واکسیناسیون پرسنل شهرداری منطقه ۵ گفت: خوشبختانه منطقه ۵ درواکسیناسیون شهروندان و پرسنل شهرداری پیشرو است و اقدامات خوبی را در این راستا صورت داده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، واکسیناسیون پرسنل شهرداری منطقه از هفته گذشته در مرکز تجیمعی واکسیناسیون پرسنل شهرداری تهران واقع در سوله مدیریت بحران منطقه آغاز شده است و روزانه حدود ۳۰۰ نفر از پرسنل شهرداری منطقه مقابل بیماری کرونا واکسینه می شوند.

علیرضا نادعلی نایب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران در حاشیه بازدید از مرکز واکسیناسیون پرسنل شهرداری منطقه ۵ تهران گفت: امروز در شهرداری منطقه ۵ حضور پیدا کردم تا از روند واکسیناسیون در این منطقه بازدید کنم.

او افزود: خوشبختانه منطقه ۵ درواکسیناسیون شهروندان و پرسنل شهرداری پیشرو است و اقدامات خوبی را در این راستا صورت داده است.

نادعلی اذعان داشت: در شرایط پیچیده همه گیری کرونا و لطمه ای که مردم عزیز از این بیماری دیدند مهم است که همه دستگاه های حاکمیتی فعال و کمک رسان باشند.

او به منطقه ۵ اشاره کرد و افزود: چهار مرکز برای واکسیناسیون در شهرداری منطقه ۵ فعال است و روزانه هزاران نفر از شهروندان در این مراکز واکسیناسیون می شوند و یک مرکز هم برای واکسیناسیون پرسنل عزیز شهرداری و همکاران ما در مدیریت شهری مشغول به فعالیت است.

نادعلی گفت: به شهردار منطقه خدا قوت می گویم.انشالله همه مناطق شهرداری تهران همه امکانات را بسیج کنند تا بتوانیم این بیماری را مدیریت کنیم و با آمدن شهردار جدید این اتفاق با جدیت و سرعت بیشتری صورت بگیرد.

۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۳
کد خبر: 12692

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 3 =