بودجه حوزه خدمات شهری باید افزایش یابد

شهر: عضو کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران گفت: به نظر من بودجه حوزه خدمات شهری متناسب با فعالیت آن نیست و امیدواریم در بودجه این حوزه تغییراتی ایجاد شده و تلاش می کنیم تا این بودجه افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار شهر، سوده نجفی، عضو کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران امروز در بازدید از پروژه های مدیریت پسماند و آرادکوه در گفتگو با «شهر» گفت: با توجه به بازدید از ایستگاه های میانی پسماند و آرادکوه، به نظرم می آید که معاونت خدمات شهری ایده های جدیدی را اخیرا در مدیریت پسماند به کار برده است. ما باید تکمیل کننده این ایده ها باشیم و در مراحل اجرایی و بودجه ای بتوانیم نگاه متفاوتی به مدیریت خدمات شهری داشته باشیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا بودجه حوزه خدمات شهری افزایش خواهد یافت یا خیر؟ گفت: به نظر من بودجه حوزه خدمات شهری متناسب با فعالیت آن نیست. امیدواریم با خرد جمعی در صحن شورای شهر تهران این موضوع را پیگیری کرده و در بودجه خدمات شهری تغییراتی ایجاد کنیم. تلاش ما این است که این بودجه افزایش یابد.

تعامل خوب با وزارت بهداشت ایجاد خواهد

سوده نجفی با اشاره به تولید، بازیافت و دفن زباله های بیمارستانی نیز تاکید کرد: جای تشکر دارد که مدیریت پسماند لباس مناسب و تجهیزات لازم بهداشتی را در اختیار کارکنان خود در سایت مربوط به دفن زباله های بیمارستانی قرار داده است.

او ادامه داد: اما باید نظارتی داشته باشیم تا زباله های بیمارستانی پس از بی خطرسازی وارد چرخه بازیافت پسماند شود. مدیریت شهری نمی تواند وارد بیمارستان شده و زباله ها را بی خطر سازی کند. بنابراین باید با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تعاملاتی داشته و جلساتی برگزار کنیم. چون وزیر بهداشت در خط مقدم مبارزه با کرونا بوده قطعا تعامل و همکاری خوبی با شورای شهر تهران خواهد داشت.

۱۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۵
کد خبر: 12723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 6 =