آموزش شهروندی بازیافت در بستر فضای مجازی

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۵ گفت: مباحث مدیریت پسماند با توجه به همه گیری کرونا به صورت غیر حضوری و با رعایت پروتکل های بهداشی برگزار می شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، علیرضا جعفری معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه با اعلام این خبر گفت:  طی پنج ماه نخست سال دوره های مجازی ویژه دانش آموزان برگزار شد و آنان با پسماند خشک، تر، نحوه تفکیک پسماند خشک، غرف بازیافت و خودروی ملودی جمع آوری پسماند خشک آشنا شدند.

به گفته او، در این راستا ۳ هزار و ۶۰۸ دانش آموز در مقطع دبستان و ۵۷۰ دانش آموز در مقطع دبیرستان از آموزش های مجازی آشنایی با مباحث مدیریت پسماند بهره مند شدند.

جعفری در ادامه به دوره های آموزشی اصناف با رعایت پروتکل های بهداشتی در این مدت اشاره کرد و گفت: ۳ هزار و ۲۵۷ نفر در مراکز درمانی، سرایداران واحدهای مسکونی و تجاری، اداری و آموزشی، فرهنگی و ورزشی تحت آموزش قرار گرفتند.

او به اقدامات طرح کاپ اشاره کرد و  گفت: تاکنون ۹۹ ساختمان اداری و  شهرداری، هزار و ۷۶ خانوار در شهرک شاهد ناحیه دو، ۲ هزار و ۸۳۴ خانوار در محله خاور شهر و ۳۵۰ خانوار در محله مظاهری با مباحث طرح کاپ آشنا شدند.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه اظهار داشت: افتتاح  نخستین غرفه گلماند منطقه، تجهیز غرف بازیافت به ماسک، اجرای طرح شنبه های بدون پسماند و افزایش محدوده طرح، جمع آوری شیشه های ساختمان، توزیع مخزن به بیمارستان خاص جنوب شرق، توزیع هزار عدد کارتن پلاست به تکایا و حسینه ها در ایام محرم و توزیع هزار کیلوگرم کیسه از جمله اقدامات شاخص  اداره مدیریت پسماند در این مدت است.

۱۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰
کد خبر: 12729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 12 =