بازدید معاون حمل و نقل وترافیک شهرداری تهران از منطقه ۱۸

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از پروژه های ترافیکی منطقه ۱۸ بازدید کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸، در این بازدید که با همراهی معاونین و مدیران ستادی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و مدیریت شهری منطقه ۱۸ تهران برگزار شد سید مناف هاشمی در بازدید از پروژه پارکینگ طبقاتی شهرداری منطقه ۱۸ گفت: با توج بستر مناسبی که برای ساخت پارکینگ طبقاتی با ظرفیت ۲۶۰ واحد در مجاورت شهرداری منطقه ۱۸ صورت گرفته است، با تزریق ۵۰ درصد بودجه، در این پروژه مشارکت خواهیم داشت که با امید به خدا تا بهمن ۱۴۰۰ فاز اول بهره‌برداری شود.
در ادامه این بازدید سید محمد فیاض با توضیح پیرامون شیوه تعریض معابر ترافیکی منطقه ۱۸ موارد مورد نیاز را تشریح کرد و سید مناف هاشمی ضمن تاکید بر ملزومات مدیریت شهری در حوزه ترافیک گفت: تعریض معابر خیابان درختی، خیابان شهیدان بهرامی و خیابان شهید مرتضی زندیه که پیشرفت کافی و قابل ملاحظه‌ای داشته اند شایسته قدردانی است.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در ادامه یادآور شد: ساخت پارکینگ‌های طبقاتی باقری و شهرداری منطقه و پارکینگ‌های زیرسطحی تیر ، منطقه ۱۸ تهران را به عنوان پیشرو در نهضت ساخت پارکینگ عمومی معرفی کرده است. معاونت حمل و نقل و ترافیک با مشارکت ۱۰۰ درصدی و ۵۰ درصدی در برخی پروژه‌های در حال تکمیل آماده تسهیل در ارائه خدمات به شهروندان می‌باشد.
مناف هاشمی در پایان تاکید کرد: با توجه به اهمیت تسهیل دسترسی شهروندان به خط ۱۱ مترو تهران، معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران آمادگی دارد تا توافقات ترافیکی مورد نظر را جهت اخذ مجوز انجام دهد. همواره تاکید داشته‌ایم که در تمامی پروژه‌ها باید رضایت شهروندان حاصل شود زیرا هدف نهایی تمام مجموعه مدیریت شهری تامین نظر شهروندان است.

۱۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۳
کد خبر: 12735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 8 =