کسب ۹۸۸۳ میلیارد تومان درآمد نقد تا هفته نخست شهریور امسال

شهر: آمار نشان می‌دهد؛ شهرداری تهران تا هفته نخست امسال در مجموع ۱۰ هزار و ۷۷۲ میلیارد تومان درآمدهای نقد و غیر نقد کسب کند که نسبت به مدت مشابه پارسال نزدیک به ۲ هزار و ۲۹۵ میلیارد تومان افزایش داشته است.

عبدالحمید امامی، معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهر، درباره میزان تحقق بودجه ۱۴۰۰ شهرداری تهران تا هفته نخست شهریور امسال توضیح داد: از اول امسال تا چهارم شهریور ۱۴۰۰، در مجموع ۱۰ هزار و ۷۷۲ میلیارد تومان درآمد کسب شد.

او با بیان اینکه میزان درآمدهای نقد و غیرنقد در مقایسه با مدت مشابه پارسال چیزی در حدود ۲۹۵ میلیارد تومان افزایش داشته است، گفت: از اول فروردین تا اوایل شهریور امسال ۹ هزار و ۸۸۳ میلیارد تومان درآمد نقد و ۸۸۹ میلیارد تومان هم درآمد غیرنقد کسب شده است.

آنطور که امامی گفته است: در مدت مشابه سال گذشته در مجموع هشت هزار و ۴۷۷ میلیارد تومان درآمد کسب شد که از این میزان، هفت هزار و ۹۴۳ میلیارد تومان در بخش نقد و ۵۳۳ میلیارد تومان در بخش غیرنقد به دست آمد.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، این را هم گفت که اولویت نخست مدیریت شهری در بخش درآمد، کسب درآمدهای پایدار بوده و تلاش شد تا در این مدت کفه درآمدهای پایدار سنگین تر از درآمدهای ناپایدار باشد.

خبرنگار: فریبا رحمانی

۱۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۴
کد خبر: 12740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 4 =