بهسازی معابر بافت فرسوده در منطقه ۱۵

عملیات اجرای نهر سرپوشیده، کانیو سازی، پیاده روسازی و تعریض در دو محور مهم بافت فرسوده طی یک ماه گذشته انجام شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، مهدی استرابی شهردار ناحیه یک شهرداری این منطقه با اعلام مطلب فوق افزود: اجرای عملیات نهر سرپوشیده در خیابان یوسف کرد حدفاصل اردستانی تا امید محله مطهری و خیابان راستی سنگری حدفاصل منصور تا اردستانی به مجموع ۴۸۰ متر طول به منظور جمع آوری و هدایت آبهای سطحی، جلوگیری از آبگرفتگی احتمالی معابر در فصل بارندگی، رفع مشکلات زیست محیطی، بهداشتی، بوی نامطبوع و هدایت آبهای سطحی انجام شد.

او با اشاره به اجرای عملیات جدول بندی معابر ناحیه افزود: در این راستا عملیات کانیو گذاری خیابان بنی طبا کوچه برزگر در محله طیب و خیابان غلامی کوچه احمدی زاده محله شوش به طول ۱۸۰ متر به اجرا درآمد.

استرابی اضافه کرد: بهسازی محور سید جوادی کوچه میردامادی در محله مینابی شامل ۲۰۰ متر مربع پیاده روسازی و ۲۰۰ متر طول لوله گذاری و کانیو نیز به پایان رسیده است.

او ادامه داد: اجرای عملیات تبدیل نهر به کانیو در خیابان انورزاده حدفاصل حجت الله صادقی تا منصور به طول ۶۵۰ متر طول و اجرای ۶۴۰ متر مربع پیاده روسازی در دوطرف خیابان انورزاده حد فاصل خاوران تا خیابان سمنانی به اتمام رسیده است.

شهردار ناحیه یک به تعریض دو محور حجت الله صادقی و واسعی محله مینابی با همکاری سازمان نوسازی اشاره کرد و گفت: عرض این دو محور از ۲ متر به ۱۸ و ۱۰ متر افزایش یافت تا ارائه خدمات امدادی، اجتماعی و شهری به‌منظور رفاه حال شهروندان انجام شود.

استرابی در پایان با تقدیر از همکاری همه جانبه شهروندان برای اجرای این برنامه گفت: اجرای طرح در هر محور با اطلاع و همکاری شهروندان ساکن همان معبر انجام شد که رضایت آنها را به دنبال داشت و در سامانه ۱۸۸۸ این رضایت را اعلام کرده اند که جای تقدیر دارد.

۱۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۶
کد خبر: 12754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 7 =