زمین های چمن ورزشی محلات شمال تهران نوسازی شد

زمین های چمن ورزشی محلات شمال تهران با هدف استفاده بهینه از فضاهای موجود شهری و در راستای توسعه و نهادینه شدن فرهنگ ورزش بین جوانان و نوجوانان، نوسازی و ساماندهی شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، کاظم دستگردی مدیر اداره ورزش معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه با بیان مطلب فوق اظهار داشت: زمین‌های روباز و چمن مصنوعی محلات می‌توانند ایفاگر نقش مهمی در توسعه ورزش بین نوجوانان و جوانان باشند بر همین اساس 3 هزار متر مربع زمین چمن مصنوعی و روباز محلات شمال تهران در قالب پروژه های فرهنگی اجتماعی و توسعه فضاهای فرهنگی – ورزشی در شمال تهران ساماندهی شد.

وی افزود: فضاهای ورزشی منطقه یک نیازمند اقدامات موثر و بهینه جهت توسعه و ساماندهی بوده است لذا در این راستا نسبت به نوسازی و ساماندهی 3 زمین چمن ورزشی در محلات کاشانک، بوکان و چیذر  جهت استفاده شهروندان به خصوص جوانان و نوجوانان اقدام شد.

دستگردی خاطر نشان ساخت: زمین های ورزشی روباز محلات بر اساس اولویت ها ، ظرفیت و همچنین جمعیت ساکن برای استفاده جوانان احداث شده و با توجه به رویکرد محله محوری همزمان با تدوین سند توسعه محلات و شناسایی فرصت ها و نیازها توسعه فضاهای ورزشی در دستور کار قرار گرفت و امکاناتی مهیا شد تا شهروندان با کمترین هزینه و امکانات، سلامت جسمی و روانی خود را حفظ کنند.

۱۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۷
کد خبر: 12758

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 0 =