آماده سازی بوستان گفتگو برای انجام واکسیناسیون

شهر: عضو شورای اسلامی شهر تهران از آماده سازی نمایشگاه دائمی گل و گیاه شهرداری تهران در بوستان گفتگو برای واکسیناسیون عمومی خبر داد.

به گزارش شهر، مدتی است که واکسیناسیون عمومی در کل کشور از جمله پایتخت آغاز شده است، در همین راستا مراکز و پایگاه های شهرداری تهران نیز برای فرآیند واکسیناسیون آماده سازی شده و این مراکز در شهر تهران مشغول خدمت رسانی هستند.

در همین رابطه؛ ناصر امانی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در گفت و گو با خبرنگار شهر از آماده سازی یک مرکز در بوستان گفتگو برای واکسیناسیون خبر داد و گفت: نمایشگاه دائمی گل و گیاه شهرداری تهران در بوستان گفتگو برای انجام واکسیناسیون در حال آماده سازی است که انشاءالله در هفته پیش رو افتتاح خواهد شد.

او ادامه داد: شهرداری تهران این امکان را دارد که مراکز متعدد را برای واکسیناسیون آماده کرده و در اختیار ستاد مقابله با کرونا قرار دهد و تیم های واکسیناتور با واکسن در محل حضور پیدا کنند و فرآیند واکسیناسیون شهروندان به سرعت انجام شود.

امانی با اشاره به روند واکسیناسیون در تهران بیان کرد: براساس گزارش ها، واکسیناسیون عمومی در تهران به لحاظ رنج سنی از آمار واکسیناسیون در کشور فاصله دارد. در بعضی از استان ها گروه های سنی ۳۰ سال، واکسینه شده اند، در حالی که واکسیناسیون در تهران در گروه سنی ۵۰ سال متوقف مانده است. امیدواریم روند واکسیناسیون در تهران هر چه زودتر تسریع پیدا کند.

۱۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۶
کد خبر: 12766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 8 =