ساماندهی و شست و شوی کیوسک های مطبوعاتی در شمال شرق پایتخت

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۴  تهران گفت: با شیوع بیشتر کرونا در کشور و شهرمان رسیدگی به نظافت و سلامت شهر از اولویت های مدیریت شهری به شمار می رود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار، مجید رجبی در این باره گفت: در پی روزهای قرنطینه خانگی شهروندان و بالا رفتن اوقات فراغت و استفاده بیشتر آنها از روزنامه ها و مجلات و مراجعه مکررشان به کیوسک های مطبوعاتی بیش از ۷۰ کیوسک در سطح منطقه شستشو و ساماندهی شد.

او اضافه کرد: رسیدگی به سلامت شهروندان همه وقت به خصوص مواقع ضروری همچون امروز از اهم وظایف مدیریت شهری است که همواره بدان توجه شده است.

رجبی در ادامه با اشاره به دیگر اقدامات این طرح گفت: در طرح مبارزه با ویروس کرونا، المان های شهری، المان های بوستانی، معابر  پر تردد منطقه و سرویس های بهداشتی نظافت و پاکسازی شد و این عملیات همچنان به طور روزانه و مداوم ادامه خواهد داشت.

معاون شهردار منطقه ۴ در پایان اظهار امیدواری کرد: امید داریم با درایت بالای همشهریان محترم و با رعایت پروتکل های بهداشتی، زدن ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و پرهیز از ترددهای غیرضروری بتوانیم هرچه زودتراین بیماری منحوس را شکست دهیم.

۱۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۸
کد خبر: 12791

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 10 =