بازدید مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید از شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با هدف تاکید بر اجرای تفاهمنامه سه جانبه تعمیرات اساسی ۳۱ رام قطار متروی تهران، ازمرکز فرمان شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه بازدید کرد.

به گزارش شهر به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه؛ اصغرنوراله‌زاده مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید از مرکز فرمان شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه بازدید کرد در حاشیه این بازدید عبداله پور نایب رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گزارشی از وضعیت جاری شرکت بهره برداری مترو ارائه داد.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید نیز در ادامه بر تسریع روند اجرای تفاهمنامه سه جانبه که به منظور حمایت از ایجاد اشتغال مولد و تثبیت اشتغال موجود از طریق انجام تعمیرات اساسی ۳۱ رام قطار بسته شده بود تاکید کرد.

این تفاهم نامه از محل اعتبارات بند (الف) تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۳۹۹ کل کشور فی مابین سازمان برنامه و بودجه کشور، شهرداری تهران و صندوق کارآفرینی امید منعقد شده و به موجب این تفاهم نامه مقرر گردید، صندوق کار آفرینی امید مبلغ سه هزارو صد میلیارد ریال تسهیلات ۵ ساله با نرخ سود ۴درصد جهت انجام تعمیرات  اساسی ناوگان به شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه پرداخت کند.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در پایان در خصوص همکاری های مشترک فی مابین شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه تاکید کرد کرد و گفت: امیدواریم در سایر موضوعات نیز توافقاتی انجام شود.

عبداله پور نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه نیز ضمن تشکر از حضور نوراله زاده و همکاران ایشان در شرکت بهره برداری مترو تاکید کرد شرکت بهره برداری مترو آمادگی کامل دارد تا اقدامات لازم را جهت ایجاد زمینه های همکاری بیشتر با صندوق در موارد مختلف انجام دهد.

۱۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰
کد خبر: 12805

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 14 =