استقبال از قهرمانان پارالمپیک در فرودگاه امام خمینی (ره)

شهر: قهرمانان کشورمان در مسابقات پارالمپیک توکیو با استقبال حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان، امیر محسنی، مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران، چند تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران ورزش کشور، به میهن بازگشتند.

به گزارش خبرنگار شهر، فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره)، امروز سه شنبه- ۱۶ شهریور  ۱۴۰۰- محل استقبال از کاروان قهرمانان اعزامی به مسابقات پارالمپیک توکیو بود، کاروانی که با کسب مدال‌ های رنگارنگ یکی از  درخشان ترین نتایج ادوار مختلف این مسابقات را رقم زد.

دیگر نکته حائز اهمیت، حضور صادق بیگدلی، کارمند شهرداری تهران و مدیر ورزش شهرداری  منطقه ۱۷، عضو تیم والیبال نشسته پارالمپیک کشورمان است که توانستند با واگذاری تنها یک ست مدال طلای این مسابقات را به دست بیاورند.

امیر محسنی، مدیر عامل سازمان ورزش  شهرداری تهران در حاشیه مراسم استقبال از قهرمانان به خبرنگار شهر گفت: کاروان اعزامی جانبازان و معلولان کشورمان به پارالمپیک توکیو، یکی از پرافتخارترین دوره ها را رقم زده و با ۱۲ مدال طلا، ۱۱ نقره و یک برنز  بهترین نتایج را کسب کردند. هر  سه ورزشکار زن این کاروان مدال طلا کسب کردند.

او افزود: ۶ نفر از مدال آوران از شهر تهران بودند و صادق بیگدلی نیز کارمند رسمی شهرداری تهران و رئیس اداره ورزش و تربیت بدنی شهرداری منطقه ۱۷ است.

ماموریت داشتم از طرف شهردار تهران در فرودگاه برای استقبال از این کاروان حاضر شوم و امیدوارم که این پیروزی‌ها تداوم داشته باشد.

مدیر عامل سازمان ورزش شهرداری تهران تاکید کرد: سازمان ورزش  شهرداری تهران نیز  همچون گذشته رسالت معرفی استعداد ها  به فدراسیون های ورزشی را از طریق مسابقات محلات شهر تهران ادامه خواهد داد.

صادق بیگدلی، عضو تیم قهرمان والیبال نشسته کشورمان در پارالمپیک توکیو نیز در گفتگو با خبرنگار شهر گفت: بیش از دو سال در اردو حضور داشتیم و پاندمی کرونا نیز شرایط را سخت تر کرده بود  و در این دو سال با حریفان بازی نکرده بودیم و شناخت چندانی از آن ها نداشتیم.

بیگدلی با بیان اینکه با دعای خیر مردم مدال طلای این مسابقات را به دست آوردیم، عنوان کرد: امیدوارم توانسته باشم نماینده خوبی برای خانواده بزرگ شهرداری باشم و پیام تبریک و تقدیر شهردار تهران بعد از قهرمانی باعث شور و شعف اعضای تیم شد.

۱۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳
کد خبر: 12839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 5 =