تأمین اعتبار تعمیرات و خرید ۵۰۰ دستگاه اتوبوس توسط شهردار تهران

شهر: به گفته معاون شهردار تهران؛ شب گذشته علیرضا زاکانی، شهردار تهران دستور تأمین اعتبار اورهال ۳۰۰ دستگاه اتوبوس و خرید ۲۰۰ دستگاه اتوبوس را صادر کرد.

به گزارش شهر، صبح چهارشنبه -۱۷ شهریور ۱۴۰۰- علیرضا نادعلی شهرستانی، نائب رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران و سید احمد علوی، عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی و رئیس کمیته گردشگری و میراث فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران به همراه سید مناف هاشمی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با حضور در شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از مرکز کنترل فرمان و روند واکسیناسیون این شرکت بازدید کردند.

سید مناف هاشمی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در حاشیه بازدید از مرکز کنترل فرمان شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در جمع خبرنگاران، بیان کرد: طبق وعده‌ای که حدود ۲۰ روز گذشته به شورای اسلامی شهر تهران داده شد، تلاش می‌شود که تا بازگشایی مدارس یا اواسط آبان ۵۰۰ (تعمیرات ۳۰۰ و خرید ۲۰۰دستگاه اتوبوس) دستگاه اتوبوس وارد چرخه فعالیت شود.

او با بیان اینکه شب گذشته شهردار تهران برای این اقدام تأمین اعتبار کرد، افزود: خبرهای دقیق‌تر در این‌ باره را شهردار تهران و سخنگوی شورا اعلام خواهند کرد.

به گفته معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران؛ درباره بازسازی واگن‌ های مترو و نوسازی تاکسی‌ها نیز اقدامات خوبی صورت گرفته است. شهر تهران نیاز دارد که سالانه هزار دستگاه اتوبوس با کمک دولت وارد چرخه بهره برداری کند.

هاشمی ضمن اشاره به آغاز مکاتباتی با وزارت کشور، سازمان برنامه و بودجه و ریاست جمهور از شب گذشته، گفت: انشالله با حضور شهردار تهران در جلسات هیئت دولت و پیگیری‌های صورت گرفته، وعده‌های دولت در حوزه حمل و نقل عمومی تحقق پیدا می‌کند.

معاون شهردار تهران در پایان تأکید کرد: مباحث حمل و نقلی را نمی‌توان با عوارض شهری و کمک‌ های مردمی هدایت کرد. استدعا می‌شود تا ناوگان فرسوده نشده دولت در این راستا به وظایف خود عمل کند.

۱۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷
کد خبر: 12854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 3 =