سرپرست سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران منصوب شد

شهر: با حکم شهردار تهران، علی نصیری به عنوان سرپرست سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران منصوب شد.

به گزارش شهر، علیرضا زاکانی، شهردار تهران در حکمی علی نصیری را به عنوان سرپرست سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران منصوب کرد. پیش از این رضا کرمی محمدی عهده‌دار این مسئولیت بود.

آنطور که در بخشی از حکم زاکانی به علی نصیری آمده است؛ امید است با استعانت از پروردگار متعال و در راستای تحقق شعار «تهران، کلانشهر الگوی جهان اسلام» با اتکا به اسناد بالادستی و بهره‌گیری از استعداد و توانمندی کارکنان خدوم شهرداری تهران و نخبگان و شهر و ظرفیت‌های مردمی، موجبات خدمت‌رسانی مفید و موثر به شهروندان عزیز تهران را فراهم علی نصیری، پزشک و پژوهشگر فوق دکتری سلامت در حوادث و بلایا و همچنین دارای دکتری تخصصی سلامت  در بلایا و فوریت‌ها، است. 


در سوابق و کارنامه او، عضویت هیات علمی و مدیر گروه سلامت در حوادث، بلایا و پدافند غیرعامل دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله (عج)، معاونت پدافند غیرعامل، طب نظامی و مدیریت بحران دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله (عج)، عضویت هیات مدیره انجمن علمی سلامت در حوادث و بلایای ایران، مسئولیت دبیرخانه دائمی کنگره بین‌المللی سلامت در حوادث و بلایا، عضویت تیم تدوین برخی پروتکل‌های عملیات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران وجود دارد. 
نصیری همچنین دارای تالیفات علمی و تجارب عملیاتی متعدد است.

۱۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۱
کد خبر: 12879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 5 =