آمادگی شرکت شهر سالم برای واکسیناسیون خانواده بازنشستگان شهرداری تهران

مدیرعامل شرکت شهر سالم از آمادگی این شرکت برای واکسیناسیون خانواده‌های بازنشستگان شهرداری تهران خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شرکت شهر سالم، حمید چوبینه درباره واکسیناسیون خانواده بزرگ شهرداری تهران گفت: از ابتدای آغاز به کار مراکز واکسیناسیون شهر سالم تا پایان روز گذشته، بالغ بر ۵۴ هزار و ۵۶۰ نفر عمدتا از کارکنان شهرداری تهران واکسن دریافت کرده‌اند. این آمار غیر از پرسنل بخش‌هایی چون بهشت زهرا، سازمان پسماند، رانندگان حمل و نقل و... است که پیشتر واکسینه شده بودند.

وی با اشاره به اینکه مراکز واکسیناسیون شهر سالم در همه روزهای هفته فعال هستند، ادامه داد: عمده مراجعان این روزهای مراکز ما از بین خانواده‌های کارکنان شهرداری تهران و پرسنل پیمانکاران شهرداری است.

مدیرعامل شرکت شهر سالم با بیان اینکه از روز نخست اعلام کردیم که بازنشستگان شهرداری که به هر دلیلی هنوز واکسینه نشده‌اند، می‌توانند در مراکز واکسیناسیون شهر سالم بدون نوبت واکسن کرونا دریافت کنند، ادامه داد: هم‌اکنون نیز آمادگی داریم که خانواده‌های بازنشستگان شریف شهرداری را تحت پوشش واکسن کرونا قرار دهیم.

چوبینه افزود: برای این کار لازم است همچون بخش‌های دیگر شهرداری، نهاد متولی اسامی افراد ذی‌صلاح را به ما اعلام کند که در این مورد این نهاد، سازمان بازنشستگی شهرداری تهران است.

۲۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸
کد خبر: 12918

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =