بازدید صبحگاهی مدیران شهری از محله ابوذر شرقی

شهردار ناحیه سه منطقه ۱۷ به همراه مدیران این ناحیه ، دبیر و شورایاران محله ابوذرشرقی از این محله بازدید به‌عمل آوردند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، سعید مرادی شهردار ناحیه سه منطقه در بازدید صبحگاهی از محله ابوذرشرقی به بررسی میدانی چالش‌ها و مشکلات خدمات شهری، عمرانی، ترافیکی، شهرسازی، اجتماعی فرهنگی این ناحیه پرداخت و مصوبات میدانی خود را در خصوص رفع چالش‌های شهری این محله صادر کرد.

در این بازدید شهردار ناحیه سه نسبت به پیگیری حذف یا جابجایی تیر چراغ برق، بهبود وضعیت نگهداشت نهرهای سرپوشیده، ایجاد فضای سبز و غرس نهال و موارد عمرانی و ترافیکی در این محله دستورات لازم را صادر کرد.

شهردار این ناحیه منطقه ۱۷ در این باره عنوان کرد: در ادامه عملیات آسفالت ریزی در معابر و خیابان‌های منطقه۱۷،  ۲۵ تن آسفالت معابر ناحیه سه را نونوار کرده است.

او افزود: این اقدام عمرانی در خیابان شیخ محمدی ، آقاجانی، تهمتن، حیدری، بزمه ای ، نعیمی و ...  و با تلاش عوامل عمرانی این ناحیه انجام گرفت.

همچنین جلسه هم اندیشی شهردارناحیه سه با دبیران شورایاری محلات این ناحیه نیز برگزار شد.

این جلسه با هدف پیگیری مطالبات شهروندان دارالشهدای تهران، جلسه هم اندیشی در خصوص رسیدگی به مطالبات شهروندان در دفتر شهردار ناحیه برگزار شد

دراین جلسه سعید مرادی شهردار ناحیه سه ضمن قدردانی از زحمات دبیران شورایاری محلات گفت: بدون شک رفع معضلات شهری و از بین بردن مشقات از کالبد جامعه نیازمند تلاشی شبانه روزی و از خود گذشتگی روز افزون کلیه دوستان واقعی این مرز و بوم می باشد و تحقق چنین اتفاقی در گرو سعی و عزم راسخ افرادی چون معتمدین محلات و شورایاران محترم بوده است.

در ادامه شهردار این ناحیه ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و پروژه‌های کوچک مقیاس محله ای سال ۱۴۰۰ اظهار داشت: شورایاران بازوان قوی مجموعه مدیریت شهری هستند و امیدواریم هم‌چون گذشته یاری گر خادمین خود در شهرداری منطقه ۱۷ باشند.

 این نشست مصوباتی نیز به همراه داشت و مقرر شد بازدید میدانی شهردار و مدیران ناحیه با همراهی دبیر و اعضای شورایاری محلات در جهت رفع معضلات و مشکلات شهری اقدام شود.

۲۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۱
کد خبر: 12930

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 8 =