آغاز پویش «ورزشی شو» در مراکز واکسیناسیون کرونا

مدیرروابط عمومی و اموربین الملل سازمان ورزش شهرداری تهران از آغاز اجرای پویش «ورزشی شو» در مراکز واکسیناسیون کرونا پایتخت خبرداد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان ورزش شهرداری تهران، فرشید اسحاقی با بیان اینکه در این پویش مربیان و مشاوران پزشکی ورزشی به ارائه مشاوره های فعالیت های بدنی و حرکات اصلاحی ورزشی به شهروندان می پردازند، افزود: ۳۰ مجموعه ورزشی سازمان ورزش جهت انجام واکسیناسیون در اختیار ستاد کرونا قرارگرفته و در این پویش شهروندان به انجام فعالیت های ورزشی دعوت شده و آگاهی های لازم در حوزه تغذیه مناسب، حرکات اصلاحی ورزشی و فعالیت های ارتقا دهنده سیستم دفاعی بدن را فرا می گیرند.

او در ادامه توضیح داد: همچنین چهره های ورزشی پایتخت در اجرای پویش حضور خواهند داشت و به جهت ترغیب بیشتر شهروندان نسبت به فعالیت های ورزشی و پرتحرک از جمله پیاده روی، با همکاری سامانه «اینوگام» نسبت به ثبت رکوردهای پیاده روی شهروندان اقدام و به طور هفتگی جوایزی به شهروندان اهدا خواهد شد.

فرشید اسحاقی تشریح کرد: این پویش ابتدا در مراکز واکسیناسیون کرونا در مجموعه های ورزشی شهرداری تهران اجرایی شده و در آن، مربیان و مشاوران ورزشی با پوشش یکسان، نسبت به آموزش و دعوت شهروندان به انجام فعالیت های ورزشی اقدام خواهند کرد.

۲۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷
کد خبر: 12983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 4 =