افتتاح دومین پایگاه تجمیعی واکسیناسیون کرونا در مصلی

شهردار منطقه ۷ در افتتاح دومین پایگاه تجمیعی واکسیناسیون کرونا در مصلی بزرگ تهران از راه اندازی سومین مرکز واکسیناسیون در این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، سمیه حاجوی شهردار این منطقه در آیین افتتاح پایگاه تجمیعی واکسیناسیون کرونا در مصلی امام خمینی، گفت: با توجه به  لزوم سرعت بخشیدن به فرآیند واکسیناسیون کووید۱۹ و همچنین تکریم شهروندان، مرکز واکسیناسیون کرونا در مصلی بزرگ تهران با همکاری سپاه محمد رسول الله، مرکز بهداشت شمال تهران و شهرداری منطقه ۷ راه اندازی شده و در حال حاضر به صورت آزمایشی روزانه ۵۰۰۰ نفر از شهروندان واکسینه می شوند.

حاجوی خاطر نشان کرد: با وجود اینکه در منطقه ۷ حدود ۳ پایگاه برای تزریق واکسن پیش بینی شده بود، امروز نیز دومین پایگاه تجمیعی مصلی بزرگ تهران آغاز به کار کرد و از ساعت ۸ صبح ۱۶ پذیرای شهروندان جهت تزریق دز اول و دوم واکسن کووید-۱۹ است.

در ادامه شهردار منطقه ۷ با بازدید از مجموعه ورزشی مرودشت، در جریان مراحل آماده سازی سومین مرکز در این منطقه جهت واکسیناسیون شهروندان قرار گرفت و دستورات لازم را جهت هرچه سریعتر راه اندازی این مرکز صادر کرد تا ساکنان محلات نزدیک به این مرکز از جمله حشمتیه، ارامنه، خواجه نظام و کاج بتوانند با طی‌کردن حداقل مسافت خود را به این مرکز رسانده  و واکسن خود را دریافت کنند.

مرکز واکسیناسیون مرودشت واقع در خیابان مرودشت با همکاری و مشارکت مرکز بهداشت شمال تهران، شهرداری منطقه ۷ و بسیج ناحیه شهید مطهری با آغاز هفته دفاع مقدس راه اندازی می شود و گروه های هدف می توانند با مراجعه با سامانه ثبت نام واکسیناسیون کرونا (salamat.gov.ir) و انتخاب محل مذکور، با دریافت پیامک به این مراکز مراجعه و واکسن خود را تزریق کنند.

۲۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰
کد خبر: 12985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 6 =