پیاده راه های منطقه ۱۵ بهسازی می شود

عملیات بهسازی و مرمت پیاده راه های معابر هفتگانه منطقه ۱۵ به مساحت ۲۹ هزار و ۷۰۵ متر مربع طی چهار سال گذشته در راستای ارتقای نشاط و سرزندگی فضاهای شهری جنوبشرق تهران انجام شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه با تا کید بر اهمیت وضعیت بهسازی پیاده رو ها و نقش آن در بهبود مدیریت ترافیک شهری افزود:  پیاده را ها دارای اهمیت اساسی در ادراک هویت فضایی، احساس تعلق به محیط و دریافت کیفیت های محیطی است.

به گفته او، در این راستا به همت معاونت فنی و عمران و بازدید های مستمر میدانی مدیران و کارشناسان  طی چهار سال گذشته پیاده راه های سطح منطقه نواحی هفتگانه به منظور تامین زیرساخت های محلات، ارتقای کیفیت زندگی شهروندان و سرزندگی منظر شهری به مساحت ۲۹ هزار و ۷۰۵ مترمربع بهسازی شد.

محمدی ادامه داد: ناحیه یک به دلیل برخورداری  بافت فرسوده بیشترین حجم عملیلت شامل خیابان های انورزاده، تفرشی،  بنی طبا،  شیاسی آرانی، ناصری،  حجت اله صادقی،  واسعی، ذوالفقاری، یوسف کرد  به مساحت   ۱۲۵۲۲ متر مربع را داشته است.

شهردار منطقه به تشریح اقدامات انجام شده در سایر نواحی پرداخت و افزود: ۸ هزار و ۵۹۷ متر مربع پیاده رو سازی در خیابان شهید بقایی حدفاصل بزرگراه بسیج تا بلوار ابوذ، خیابان ابراهیمی، خیابان نبرد، عباس کاشی، خوب بخت و هاشم آباد در ناحیه دو، ۵ هزار و ۳۱۸ متر مربع در کیانشهر خیابان احدی، صالحی، بشیرسلیمی،  بلوار امام رضا (ع) در ناحیه سه،  ۲ هزار و ۸۰ متر مربع در خیابان بوعلی ناحیه چهار و هزار و ۱۸۸ متر مربع در خاورشهر و باغ راه خاورشهر  در ناحیه ۸ به اجرا درآمده است.

۲۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۳
کد خبر: 12993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 0 =