تقدیر از شهرداری منطقه ۵ در راستای مقابله با بیماری کرونا

سرهنگ علیرضا یعقوبیان فرمانده قرارگاه قدس با تمجید از عملکرد شهرداری منطقه ۵ در راستای مقابله با بیماری کرونا گفت: از اولین روزهای اجرای طرح شهید سلیمانی در راستای مقابله با بیماری کرونا، شهرداری در کنار بسیج با تمام توان پای کار بود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، سرهنگ علیرضا یعقوبیان فرمانده قرارگاه قدس در جریان رزمایش حیات بخش مقابله با کرونا در شمالغرب تهران با تمجید از عملکرد شهرداری منطقه ۵ در راستای مقابله با کرونا گفت: این چهارمین رزمایشی هست که در شمال غرب تهران برگزار می شود. از اولین روزهای اجرای طرح شهید سلیمانی در راستای مقابله با بیماری کرونا، شهرداری در کنار بسیج با تمام توان پای کار بود.

وی ادامه داد: در بحث واگذاری سوله های مدیریت بحران،شهرداری منطقه ۵ بسیار خوب عمل کرد و با در اختیار گذاشتن آن برای واکسیناسیون شهروندان به این امر کمک شایانی کرد که از شهردار منطقه ۵ تشکر می کنم.

رزمایش حیات بخش مقابله با کرونا(طرح شهید سلیمانی) در شمالغرب تهران برگزار شد که طی آن شهرداری منطقه ۵ نیز در غرفه ۱۵۰ متری به ارائه عملکرد خود در راستای مقابله با بیماری کرونا در مدت شیوع این بیماری پرداخت.

در این غرفه که روایتی از تلاش های مدیریت شهری منطقه ۵ در مقابله با ویروس کرونا بود گزارشی از عملکرد این منطقه ارائه شد که واکسیناسیون بیش از ۱۴۳ هزار نفر از شهروندان در تابستان سال جاری، تعامل گسترده با شبکه بهداشت شمال غرب برای اجرای طرح های سلامت محور،راه اندازی سه پایگاه تجمیعی واکسیناسیون در سطح منطقه، توزیع بسته های بهداشتی میان قشر آسیب پذیر،واکسیناسیون پرسنل شهرداری منطقه،اجرای طرح رزمایش کمک مومنانه با هدف ترویج بهداشت عمومی و فردی در میان شهروندان، اکران ۴هزار متر بنر اطلاع رسانی در مدت یکسال، اشتغال اعضای خانواده معلولین در غرفه های فروش محصولات بهداشتی،اجرای دیوار نگاری تقدیر از مدافعان سلامت، راه اندازی کلینیک نفس ویژه بیماری های تنفسی به شکل اورژانسی،راه اندازی مرکز تزریق داروی رمدیسیور و ... از جمله اقدامات صورت گرفته در این منطقه بود که در جریان این رزمایش اطلاع رسانی شد.

۲۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۸
کد خبر: 13014

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 1 =