ضدعفونی روزانه پارک ها و بوستان ها در محله های مرکزی شهر تهران

شهردار منطقه ۱۱ تهران گفت: به منظور پیش گیری از ابتلای شهروندان به بیماری کرونا در اماکن عمومی، ضدعفونی روزانه پارک ها و بوستان ها از سوی مجموعه فضای سبز در حال انجام است.

به گزارش شهر به نقل ازروابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، نصراله آبادیان توضیح داد: برای پیش گیری از شیوع دوباره بیماری کرونا و به منظور حفظ سلامت شهروندان، تمام وسایل بازی کودکان، ست های ورزشی، نمازخانه ها و سرویس های بهداشتی، المان ها مانند نیمکت ها، سطل های زباله موجود در پارک ها و بوستان های سطح منطقه با جدیت در حال ضدعفونی روزانه است.

آبادیان افزود: تمامی المان ها و مبلمان پارک ها با مواد ضدعفونی کننده از جمله آب ژاول یا هیپوکلریت سدیم که برای گندزدایی و ضدعفونی کردن کاربرد دارد؛ به صورت محلول با آب و استفاده از سمپاش های دستی به صورت یک نوبت در روز در حال انجام است.

شهردار منطقه ۱۱ ادامه داد: در پارک ها و بوستان ها، دستورالعمل های مراقبتی و بهداشتی انجام می شود تا رفاه حال شهروندان و آسودگی خیال آن ها نسبت به ویروس کرونا حاصل شود. با این حال هرگونه تصمیم گیری در خصوص اعمال محدودیت بیشتر و ممنوعیت دوباره حضور شهروندان در پارک ها و بوستان ها منوط به تصمیمات ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا و مراجع ذی صلاح است.

او از خانواده های ساکن در محله های منطقه ۱۱ خواست: به هنگام حضور در پارک ها و بوستان ها پروتکل های توصیه شده از جمله رعایت فاصله فردی و استفاده از ماسک را در اولویت قرار دهند و از ایجاد تجمع و دورهمی در بوستان ها خودداری کنند تا با کمک یکدیگر از شیوع بیشتر این ویروس جلوگیری به عمل آید.

۲۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۲
کد خبر: 13015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =