دوره های آموزشی «مادر و فرزند» ویژه زنان سرپرست خانوار

اداره کل امور بانوان، با هدف ارتقای توانمندی‌های فرزندان زنان سرپرست خانوار در حوزه توان افزایی فردی، خانوادگی و اجتماعی، کلاس های آموزشی را به صورت مجازی (آنلاین) برگزار می‌کند.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل امور بانوان شهرداری تهران، زهرا بهروز آذر مدیر کل امور بانوان شهرداری تهران با اعلام این خبر گفت: اداره کل امور بانوان با همکاری مدیران بانوان مناطق۲۲ گانه، این دوره آموزشی را با هدف توانمندسازی فردی، خانوادگی و اجتماعی فرزندان زنان سرپرست خانوار، برگزار می‌نماید. محتواهای مربوط به دوره آماده و از ۲۳ شهریور ماه مرحله اول این کارگاه‌ها به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

او در ادامه افزود: در مرحله اول برگزاری این کارگاه‌ها، بیش از ۲۰۰ فرزند زن سرپرست خانوار از ۱۱۶ ساعت آموزشی بهره‌مند خواهند شد. ثبت نام کنندگان در این دوره، با موضوعات فن بیان و زبان بدن، مهارت ارتباط موثر، کنترل خشم و مدیریت استرس،  غلبه بر اضطراب و کمرویی، مهارت جرات مندی و روش های تقویت اعتماد به نفس، آشنایی با چالش‌های دوران بلوغ و (ویژه دختران)، خودشناسی، بهداشت فردی، تفاوت بین نسلی و تعامل با والدین، آشنا خواهند شد.


مدیرکل امور بانوان در پایان با اشاره به اهمیت آموزش و توانمندسازی همزمان فرزندان و مادران  گفت: در برخی سرفصل‌ها همچون کارگاه فن بیان و زبان بدن، مهارت ارتباط موثر، آشنایی با چالش‌های دوران بلوغ و تفاوت بین نسلی و تعامل با فرزندان، برای مادران نیز کارگاه‌هایی پیش‌بینی شده است و آنها هم‌گام با فرزندان خود، از کارگاه‌های آنلاین مادران بهره‌مند خواهند شد.

۲۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳
کد خبر: 13029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 13 =