اعزام تیم درمانی شرکت شهر سالم به عراق همزمان با ایام اربعین

مدیرعامل شرکت شهر سالم با اشاره به اعزام تیم‌های بهداشت و درمان شهرداری تهران به مناسبت اربعین به نجف و کربلا گفت: بیش از ۱۰ پزشک و پرستار به عراق اعزام می‌شوند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شرکت شهر سالم، حمید چوبینه، مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران درباره اعزام تیم‌های پزشکی و درمانی شهرداری به مناسبت اربعین به عراق اظهار داشت: امسال به دلیل موضوع کرونا سهمیه اعزام به عراق محدود و مشابه سال‌های گذشته گسترده نیست.

او افزود: حدود ۳۰۰ نفر از نیروهای خدمات شهری شهرداری تهران قرار است به زودی به کربلا و نجف اعزام شوند و بر همین اساس تیم‌های بهداشت و درمان جهت حمایت از حفظ سلامت این عزیزان همراه آن ها اعزام خواهند شد.

مدیرعامل شرکت شهر سالم ادامه داد: حدود ۱۰ پزشک و پرستار داوطلب در دو پایگاه نجف و کربلا و دو نفر هم از پزشکان و پرستاران به صورت ویژه برای عمود ۷۰۷ که در اختیار بسیج شهرداری تهران است در نظر گرفته شده‌اند و این افراد از روز ۳۰ شهریور به مدت ۱۰ روز در کربلا و نجف خواهند بود.

چوبینه در پاسخ به این پرسش که آیا تیم‌های پزشکی و درمانی علاوه بر نیروهای خدمات شهرداری به سایر زائران حسینی نیز در ایام اربعین خدمات ارائه می‌دهند، گفت: بله، به طور کلی کادر پزشکی هر جا مراجعه باشد دریغ نخواهند کرد.

۳۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴
کد خبر: 13105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 14 =