آغاز پویش «مهمانی حاج قاسم» از آزادی

در راستای پویش مهمانی حاج قاسم رزمایش مشترک کمک مومنانه توسط شهرداری منطقه۹ و ناحیه مقاومت حمزه سیدالشهدا(ع) در محوطه برج آزادی برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹، به مناسبت هفته دفاع مقدس، رزمایش مشترک شهرداری منطقه۹ و ناحیه مقاومت بسیج حمزه سیدالشهدا (ع) در محوطه برج آزادی برگزار شد.
 در این رزمایش بالغ بر ۱۳۰۰ بسته معیشتی، کپسول های اکسیژن، لوازم بهداشتی تهیه و توزیع آن بین نیازمندان و محرومین منطقه آغاز شد.
این مراسم با حضور سید مصطفی موسوی شهردار منطقه، سرگرد محسن قدیری فرمانده ناحیه مقاومت حمزه سیدالشهدا ع، فرماندهان حوزه های بسیج منطقه، روحانیون، بسیجیان و مدیران شهری برگزار شد.
شهردار منطقه۹ در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران با یادآوری نوع دوستی هموطنان در دوران دفاع مقدس گفت : آنچه که از دفاع مقدس به یادها مانده است غیر از ایثار و  رشادت های رزمندگان ما، نوع دوستی و کمک خالصانه هموطنان در آن مقطع زمانی بود و اکنون هم که  بخشی از جامعه به خاطر اپیدمی کرونا وضعیت معیشتی خوبی ندارند، می طلبد خیرین به کمک همنوعان خود بیایند که خوشبختانه در منطقه۹ با کمک شهروندان و خیرین در ایام هفته دفاع مقدس بسته های معیشتی توسط بسیج جمع آوری و توزیع خواهد شد.
پس از پایان مراسم گشت های سلامت،عملیات اجرایی خدمت رسانی به محرومین و شهروندان را آغاز کردند.

۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳
کد خبر: 13123

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 17 =