ایجاد یادمان نمادین و فضاسازی بصری منطقه ۱۹ در هفته دفاع مقدس

معابر و محورهای اصلی منطقه ۱۹ به مناسبت گرامیداشت ۸ سال دفاع مقدس و ایجاد حال و هوای این دوران، آذین بندی و مزین به بنرهای مناسبتی شدند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علی توکلی شهردار منطقه زنده نگه داشتن یاد و خاطرات دوران دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را از اهم اهداف اجرایی برنامه ها و فعالیت های مناسبتی این هفته اعلام کرد و گفت: به همین مناسبت ضمن اکران بنرهای مناسبتی در عرشه پل های سواره رو، ۳۰۰ بنر پلاکاردی نیز در معابر بزرگراهی و اصلی منطقه نیز نصب شد.
او همچنین از ایجاد یادمان نمادین دفاع مقدس با نمایش سنگر جبهه خبر داد و گفت: این یادمان با هدف تداعی دلاوری های دوران جنگ جنب ساختمان ستادی منطقه  ایجاد شد.
علاوه بر این دو طاق نصرت در بلوار میلاد نصب و با بنرهای متناسب با دوران دفاع مقدس و پرچم ایران آذین بندی شده است.
توکلی همچنین به آذین بندی ساختمان های ستادی، میادین و معابر اصلی منطقه با نصب بیش از ۱۲ هزار متر ریسه های پرچم ایران اشاره کرد و افزود: در ادامه این فعالیت ها، ۱۵۰ تخته پرچم ایران روی عرشه پل های سواره رو و معابر پرتردد منطقه به اهتزاز درآمده است.
شهردار منطقه در ادامه با یادآوری برپایی بزرگترین موزه زنده و نمایشگاه یاد یاران در بوستان ولایت به آذین بندی غرفه های این نمایشگاه اشاره کرد و ادامه داد: در همین راستا ضمن آماده سازی محوطه نمایشگاه با نصب داربست و چادر غرفه ها، فضاسازی محیطی و آذین بندی متناسب با هفته دفاع مقدس نیز صورت گرفت.
 

۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۳
کد خبر: 13124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 7 =