گشایش یادواره‌ فرهنگی_هنری دفاع مقدس

یادواره فرهنگی_هنری دفاع مقدس یادآور شور و حال آن دوران مقدس همزمان با نخستین روز هفته دفاع مقدس افتتاح شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱، با حضور اقراریان عضو و رییس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر تهران، عباسی تجدد امیر فرماندهی پدافند هوایی منطقه شمال، توکلی معاون هماهنگی سپاه محمد رسول الله، فرخ شاهی نیا فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میثم تمار، شهردار و مدیران حوزه اجتماعی_فرهنگی منطقه ۲۱ در آخرین روز شهریور ماه و همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس همراه با آیین غبارروبی و عطرافشانی مزار و مقبره شهدای گمنام شهرک انصار برگزار شد.

سپس عضو شورای اسلامی شهر تهران با حضور در میدان کمال الملک ضمن بازدید از کاروان مقاومت که با همکاری شهرداری منطقه ۲۱ و ناحیه مقاومت بسیج میثم تمار به راه افتاده بود، یادواره فرهنگی_هنری دفاع مقدس را نیز که با همکاری بسیج و پدافند هوایی منطقه شمال برگزار شده بود، را افتتاح کرد.

یادواره فرهنگی_هنری دفاع مقدس با فضاسازی به وسیله ادوات و تجهیزات نظامی و غرفه هایی از جمله خانه شهید، نمایشگاه کتاب دفاع مقدس، جنگ نوین و خدمات بهداشتی و درمانی و ... است که فرهنگ ایثار و شهادت و شور دوران دفاع مقدس بازگویی و بازبینی می نماید. در پایان این مراسم نیز از خانواده های معظم شهداء رزمندگان دوران دفاع مقدس همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس تجلیل و تقدیر شد.

عموم شهروندان نیز می توانند طی این هفته از ساعت ۱۶ الی ۱۹ از این مجموعه بازدید کنند.

۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۱
کد خبر: 13160

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 9 =