زنگ مهر و ایثار در مدارس منطقه ۲ نواخته شد

همزمان باآغاز سال تحصیلی جدید و گرامیداشت هفته دفاع مقدس؛ مراسم نمادین نواختن زنگ مهر ۱۴۰۰ در دبستان شهید سلیمی جهرمی محله فرحزادباحضور حسن صفات شهردارمنطقه ، طالبی رییس آموزش و پرورش ، رشیدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهید باهنر، سلطانی رئیس پلیس راهور و جمعی از معاونین و مدیران اجرا شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری  منطقه۲ ؛ همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید زنگ مهر و ایثاربه یاد شهید مقاومت سردار  حاج" قاسم سلیمانی " با هدف ترویج فرهنگ غنی ایثار و شهادت در بین دانش آموزان به صدا درآمد تا بار دیگر بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت درسنگر تعلیم و تربیت تاکید شود.


حسن صفات ،شهردار منطقه ۲ در این مراسمضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی و تبریک سال تحصیلی جدید، به جایگاه تعلیم و تربیت در دین مبین اسلام اشاره کرد وافزود: با توجه به دستورات دینی کسب علم و دانش یکی از نیازهای انسان ها در تمام سنین است و این موضوع بیانگر جایگاه تعلیم و تربیت است.


او بابیان اینکه  کودکان و نوجوانان ما برای موفقیت در زندگی فردی و اجتماعی در کنار کسب علم و دانش باید مهارت‏های زندگی و شهروندی را نیز فرا بگیرند افزود: درهمین راستا مدیریت شهری منطقه در کنار برنامه های عمرانی و خدماتی ،در حوزه فرهنگی و آموزشی نیز برنامه ریزی کرده ،چنانچه در۶ ماهه نخست سالجاری ،بیش از ۸۰۰ دانش آموز در کارگاه های مجازی آموزش شهروندی شرکت کرده اند
دانش آموزان دبستان شهید سلیمی جهرمی فرحزاد ضمن آغاز سال تحصیلی مهرماه ۱۴۰۰؛ با دریافت هدایای آموزشی، "مهمان حاج قاسم" شدند.


در حاشیه این مراسم به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، ضمن برپایی نمایشگاه ویژه این ایام، نمایش لیلای من با اجرای مردان نقره ای و نیز اجرای سرود با حضور دانش آموزان بسیجی برگزار شد.
براساس این گزارش  زنگ مهر وایثار در سایر مدارس منطقه با حضور معاونین و مدیران شهرداری منطقه نواخته شد.

۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۱
کد خبر: 13172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =