آیین آغاز سال تحصیلی در مدارس منطقه ۵

شهردار منطقه ۵ با حضور در یک مجتمع آموزش دانش آموزان استثنایی زنگ آغاز سال تحصیلی را نواخت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، محمود کلهری شهردار منطقه ۵ با حضور در مجتمع استثنایی شهید محبی در منطقه ۵ با نواختن زنگ مدرسه، سال تحصیلی جدید را تبریک گفت.

در جریان این مراسم حسینی رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور و شهباز بیگی رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه ۵ نیز شرکت داشتند.

کلهری همراه با دیگر مسئولین حاضر در این مراسم زنگ آغاز سال تحصیلی را نواخت تا دانش آموزان با بدرقه آنها روانه کلاس های درس شوند. همچنین شهردار منطقه ۵ در پیامی آغاز سال تحصیلی جدید را تبریک گفت.

متن پیام محمود کلهری خطاب به دانش آموزان به شرح زیر است: باز هم اول مهری دیگر فرا رسید و زمان دانش اندوزی قشر عزیز و دوست داشتنی دانش آموز برای ساختن فردای بهتر ایران اسلامی. تقارن بهار تعلیم و تربیت با هفته دفاع مقدس به عنوان تابلوی مقاومت، ایثار و شهامت بیانگر این پیام است که تخصص و تعهد باید کنار هم باشند تا انسان و انسانیت در مسیر درست حرکت کند. از سوی دیگر امروزه در دنیایی زندگی می‌کنیم که قدرت، سرافرازی ملی، ثبات اقتصادی و رفاه اجتماعی در دست مللی خواهد بود که بر مسند دانش و آگاهی سوارند و امید آینده ایران به دانش آموزان کنونی است تا در این مسیر حرکت کنند.

در این میان مدیریت شهری نیز وظیفه خود می داند تا با فراهم آوردن شرایط مناسب برای زندگی شهروندی و دانش آموزی، کمترین دغدغه را برای این قشر خطیر در راه کسب علم و دانش رقم بزند.

امیدوارم در این روزها که همچنان سایه بیماری منحوس کرونا بر سر جهانیان سنگینی می کند، رفته رفته با واکسیناسیون مردم عزیز شاهد کاهش زنجیره ابتلای این بیماری بوده و دانش آموزان را بار دیگر در کنار هم و پشت میزهای تعلیم و تربیت ببینیم و با توکل به خدا و با همفکری و همدلی تلاشگران و صاحب نظران عرصه علم و دانش، زمینه عزت، سربلندی ایران عزیز و پویایی نسل دانش آموز فراهم باشد.

۳ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۸
کد خبر: 13182

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 13 =