اجرای برنامه‌های روز آتش نشانی در فضای رسانه

شهر: سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از اجرای برنامه های روز آتش نشانی در فضای مجازی و رسانه خبر داد.

به گزارش شهر، هرساله به مناسبت ۷ مهر ماه، روز آتش نشانی، ویژه برنامه‌های مختلفی اجرا می‌شد اما پس از شیوع ویروس کرونا، اجرای این برنامه‌ها دستخوش تحول شده است.

در همین رابطه جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در گفت و گو با خبرنگار شهر درخصوص ویژه برنامه‌های ۷ مهر، روز آتش نشانی گفت: امسال برنامه های سازمان آتش نشانی در حوزه فضای مجازی و رسانه خواهد بود.

ملکی درباره جزئیات برنامه‌های روز آتش نشانی توضیح داد: یکی از برنامه های آتش نشانی ساخت تیزر و کلیپ برای فضای مجازی است. همچنین آتش نشانی در تدارک برگزاری یک مسابقه فوتبال است که جزئیات آن اعلام خواهد شد.

او ادامه داد: در حال برنامه ریزی هستیم که کارشناسان سازمان آتش‌نشانی در برنامه‌های رادیو و تلویزیون حضور پیدا کرده و درخصوص مسائل ایمنی شهر، اقدامات آتش نشانی و ... صحبت کنند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با بیان اینکه امسال رژه، مانور و برنامه‌های تجمعی برگزار نخواهد شد، درباره دیگر برنامه‌های آتش‌نشانی عنوان کرد: براساس برنامه‌ریزی‌ها در روز ۷ مهر ماه از طرح پلاک ایمن رونمایی خواهد شد.

او در ادامه اضافه کرد: در برج میلاد تهران به مناسبت روز آتش‌نشانی نمایشگاهی در حال برگزاری است که در آن عکس‌هایی از فعالیت‌های آتش‌نشان‌ها و تجهیزات آتش‌نشانی قرار دارد.

۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳
کد خبر: 13207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =