آئین نامگذاری تابلوی کوچه «شهید حسن رزاقی» در منطقه۲۱

با حضور معاون اجتماعی منطقه۲۱، رئیس اجتماعی ناحیه دو، مسئول ادارات رفاه و ایثارگران و شهروندان ولایتمدار و شهید پرور ورودی غربی پایتخت؛ معبر محل سکونت خانواده گرانقدر شهید مدافع حرم حسن رزاقی واقع در ناحیه دو منطقه۲۱ به نام مبارک این شهید بزرگوار، مزین شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۱، در این مراسم مصطفی بیگی معاون امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه گفت: باور قلبی همه ما این است که امروز امنیت، قدرت و افتخار ما مدیون خون پاک شهدایی است که به معنای حقیقی کلمه الگوی زندگی خود را منطبق بر مولفه های فرهنگ عاشورایی بنا کرده و با تبعیت کامل از امر ولایت با حضور در جبهه ها و نثار جانشان موجبات سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم آورند.

او افزود: مهمترین هدف اجرای طرح نام گذاری معابر به نام شهدای گرانقدر، ارج نهادن به مقام و منزلت شهداء و تکریم خانواده معظم شهداست و هدف از انجام چنین اقدامات نمادینی زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین مردم، به ویژه نسل جوان و نوجوان است.

معبر جدید نامگذاری شده که مزین به نام مبارک “شهید والامقام حسن رزاقی”، در شهرک آزادی، بلوار امام خمینی، بلوار شهید نوذری، کوچه تیر یک که هم اکنون به نام شهید بزرگوار رزاقی واقع شده است.

۶ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۶
کد خبر: 13236

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =