منطقه ۹ با آمادگی کامل با استقبال پاییز می رود

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۹ از آمادگی کامل ادارات فضای سبز، خدمات شهری و مسیل ها و قنوات برای مواجهه با تغییرات فصلی و بارش ها با توجه به آغاز فصل پاییز خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی منطقه ۹، مصطفی دینی با اعلام این خبر گفت: با شروع فصل پاییز و آغاز برگ ریزان پاییزی و بارش های فصلی، معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه آمادگی مناسبی جهت مقابله با بارندگی و شرایط ناپایدار جوی در حوزه های خدمات شهری، فضای سبز و مسیل ها و قنوات دارد.
دینی با تشریح اقدامات اداره فضای سبز گفت: اداره فضای سبز ضمن ساماندهی باغچه ها، شناسائی و رفع خطر سقوط درختان خشک در معابر منطقه، اقدام به انجام عملیات زراعی شامل هرس درختان، کود دهی و سم پاشی درختان کرده است.
معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۹ ادامه داد: اداره خدمات شهری نیز متناسب با ماموریت های محوله ضمن انجام مستمر طرح نگهداشت شهر، آمادگی لازم برای مواجه با چالش های خاص فصل پاییز و زمستان را دارد؛ در این راستا ضمن بازبینی دوره ای و تست خودورهای ۱۳۷، بررسی دوره ای ادوات و تجهیزات زمستانی مانند پمپ کف کش و کیسه های شن اقدام به برنامه ریزی در خصوص طرح ویژه لایروبی انهار روباز کرده است.
او ضمن تشریح اقدامات اداره مسیل ها و قنوات افزود: این اداره نیز بر اساس سناریوهای بارش طبق اعلام وضعیت هواشناسی و رصد مستمر وضعیت کانال ها و نهرهای منطقه، آمادگی لازم برای لایروبی روزانه کانال های اصلی و حوضچه ها، لایروبی پیش و پس از بارش کانال ها و مسیرهای اصلی و  و فرعی ورودی آب را با عوامل کارگری و تجهیزات فردی و موتوری دارد.
دینی در پایان خاطر نشان کرد: مجموعه مدیریت شهری منطقه ۹ سعی دارد با بکارگرفتن عوامل کارگری و تجهیزات موتوری لازم، آمادگی خود را برای مواجهه با چالش های پیش بینی نشده نیمه دوم سال ارتقا دهد تا بتواند رضایت شهروندان غرب تهران را فراهم آورد.

۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۶
کد خبر: 13238

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 10 =