مسیر ۴۸ کیلومتری دوچرخه با اتصال به چند بزرگراه و بوستان

مسیر ۴۸ کیلومتری دوچرخه، طولانی‌ترین میسر اختصاصی دوچرخه در کشور بعد از کیش است؛ طول این مسیر تا پایان سال به ۷۲ کلیومتر افزایش خواهد یافت.

به گزارش شهر، رسول کشت‌پور، شهردار منطقه ۲ شهر تهران درباره پروژه‌های منطقه ۲ در سال جاری بیان کرد: با توجه به ارتباط مستقیم ورزش با سلامت، نشاط اجتماعی و همچنین تقویت سرمایه اجتماعی، ورزش نیازمند برنامه‌ریزی و توجه ویژه است.

او با اشاره به اینکه فرصت‌هایی در شهر تهران  برای توسعه ورزش وجود دارد که باید با شناسایی فرصت‌ها و خلاقیت و نوآوری این فرصت‌ها به سرمایه و ارزش برای شهر و شهروندان تبدیل شود، ادامه داد: سری جدید پروژه‌های منطقه در آستانه افتتاح است و نهایتا طی یک ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد؛ یکی از آنها افتتاح پل دوچرخه به طول ۴۸ کیلومتر است که طولانی‌ترین میسر اختصاصی در کشور بعد از کیش، محسوب می‌شود.

به گزارش شهر و به نقل از تسنیم، شهردار منطقه ۲ شهرداری تهران با بیان اینکه بخشی از این مسیر به صورت پل از  بزرگراه‌های شیخ فضل‌الله، شهید همت عبور و چند بوستان منطقه ۲ را به یکدیگر متصل می‌کند تا پایان سال به ۷۲ کلیومتر افزایش خواهد یافت، متذکر شد: به جز کیش که موقعیت آن ایجاب می‌کند، چنین مسیری داشته باشد، مسیر اختصاصی دوچرخه به این وسعت در کشور نداریم.

۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۰
کد خبر: 1324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =