آتش نشانان تجلی ایمان، ایثار، شجاعت و عشق هستند

شهردار منطقه ۱۵ به مناسبت فرارسیدن روز آتش نشان و ایمنی از ایستگاه هاشم آباد و کیانشهر بازدید و با اهدای شاخه گل این روز را به کادر اداری و عملیاتی آتش نشانان تبریک گفت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، وحیدرضا انارکی محمدی ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع همکاران زحمتکش و بی ادعای آتش نشانی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم و آتش نشان گفت: شغل آتش نشانی با ایمان، ایثار، شجاعت،  عشق و علاقه همراه است.

او به حماسه آفرینی‌ها و از خود گذشتگی‌های‌ آتش نشانان وطن در عرصه دفاع مقدس و حادثه‌هایی نظیر پلاسکو اشاره کرد و گفت: این افراد با تمام وجود برای خدمت به مردم به میدان می‌آیند و مردم با حضور آنان احساس امنیت می کنند که نشان از اخلاص، ایثار و اهمیت کار آنان است.

شهردا منطقه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آتش نشانی، به ویژه شهیدسلطانی از شهدای حادثه پلاسکو گفت: این شهید از ایستگاه آتش نشان هاشم آباد بود که همراه ۱۵ همکاران فداکارش در حادثه پلاسکو آسمانی شد.

محمدی در ادامه افزود: هفتم مهرماه علاوه بر روز آتش نشان، بعنوان روز ایمنی نیز نامگذاری شده است که برگرفته از اهمیت آموزش با هدف ارتقای سطح آگاهی مردم در زمان وقوع حادثه و بلایای طبیعی و غیرطبیعی است که می تواند کمک بسزایی به آتش نشانان و نیروهای امدادی شود.

نونهالان مهدهای کودک نیز به همراه مربیان خود با حضور در ایستگاه آتش نشانی کیانشهر با اهدای شاخه گل به آتش نشانان این روز را تبریک گفتند و از فداکارهای  آتش نشان ها در حفظ امنیت شهر و مردم قدردانی کردند.

۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲
کد خبر: 13272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 12 =