معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران معارفه شد

شهر: جلسه معارفه حسین نظری معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران با حضور مدیرکل حوزه شهردار تهران برگزار شد .

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی معاونت هماهنگی و امور مناطق، نشست معارفه حسین نظری به عنوان معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران با حضور سجاد محمدعلی نژاد، مدیر کل حوزه شهردار تهران،  حمید محسنی معاون سابق این معاونت و مدیران شهری برگزار شد.

مدیر کل حوزه شهردار تهران در این مراسم ضمن تشکر از تلاش های معاون سابق، آغاز به کار رسمی معاون جدید را اعلام کرد و افزود: نشست اصلی تکریم و معارفه آقای حسین نظری به زودی با حضور شهردار تهران و کلیه معاونین مشترک برگزار خواهد شد و این نشست برای اعلام آغاز به کار معاون جدید است .

محمدعلی نژاد گفت: آقای محسنی به تازگی مسئولیت این معاونت را به عهده داشتند اما شاهد خدمات زیادی بودیم که زحمات گسترده ای برای شهرداری داشتند و از ایشان تشکر می کنیم .

او با اشاره به نظرات زاکانی شهردار پایتخت، برای انتخاب معاون جدید خاطر نشان کرد: نظر شهردار تهران برای انتخاب آقای نظری به عنوان معاون جدید بر این بود تا فردی بتواند تمامی جهات مد نظر را برای این جایگاه داشته باشد زیرا عملا صف شهرداری متصل به این معاونت است و وظایف سایر معاونت های ستادی به بهترین نحو باید اجرا شود و جمیع توانمندی هارا باید در این معاونت داشته باشد.

مدیر کل حوزه شهردار تهران افزود: سوابق اجرایی آقای نظری در حوزه های عمرانی، فرهنگی و  و اجرایی شفاف است و فرد شناخته شده و توانمندی است.

محمدعلی نژاد گفت: در حوزه مدیریت منابع انسانی آقای نظری نشان داده اند که قابلیت های زیادی دارند.

او افزود: تغییرات مدیریتی کمک به سرعت بخشی امور است و در این انتصاب هدف اصلی این بوده که این معاونت بتواند تمامی قابلیت ها، سیاست ها و رویکرد های مدنظر مدیریت شهری جدید را کاملا پیاده سازی کند و انتخاب آقای نظری نیز بر همین مبنا اتفاق افتاده است.

در ادامه این نشست حمید محسنی، معاون سابق این معاونت ضمن تبریک و ارزوی موفقیت برای معاون جدید از همکاران طلب حلالیت کرد و گفت: خودم را از خانواده شهرداری می دانم و در ادامه راه نیز در شهرداری برای خدمت به مردم و شهر تلاش می کنم .

در انتها حسین نظری به عنوان معاون جدید معاونت هماهنگی امورمناطق شهرداری تهران معارفه شد و آغاز به کار او در این معاونت توسط مدیر کل دفتر شهردار تهران اعلام شد .

۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۹
کد خبر: 13370

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =