بهره‌برداری مردمی از یک ایستگاه و ورودی مترو

ایستگاه شهید رضایی در خط ۶ و ورودی دوم ایستگاه برج میلاد در خط ۷ مترو، به‌صورت مردمی گشایش یافته و از همسایگان این دو ایستگاه که سال‌ها با مشکلات عملیات اجرایی پروژه‌های اینچنینی دست به گریبان بودند، تقدیر به عمل آمد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) در پی آماده شدن ایستگاه شهید رضایی و همچنین ورودی دوم ایستگاه برج میلاد و با موافقت شهردار تهران جهت استفاده هرچه سریعتر شهروندان از امکانات جدید حمل و نقلی پایتخت، ایستگاه‌های یاد شده بدون مراسم رسمی در اختیار مردم قرار گرفت تا تکمیل شبکه خطوط هفتگانه مترو، یک گام دیگر به تحقق خود نزدیکتر شود.

ایستگاه شهید رضایی، سیزدهمین ایستگاه خط ۶ محسوب شده و در خیابان ۱۷ شهریور، پایین‌تر از میدان خراسان قرار دارد. عملیات عمرانی این ایستگاه پس از ۶ سال و با صرف هزینه‌ای در حدود ۳۰۰ میلیارد تومان به سرانجام رسید.

از طرفی ورودی دوم ایستگاه برج میلاد که دسترسی مراجعان بیمارستان میلاد (بیمه شدگان تامین اجتماعی) و دانشگاه علوم پزشکی ایران به این ایستگاه پرتردد را تسهیل می‌کند نیز به روی مردم گشوده شد.

در پی افتتاح این دو پروژه شرکت مترو و در راستای تداوم پویش "همسایه؛ سپاس" که از بهمن ماه سال گذشته آغاز شده است، واحد بسیج شرکت مترو ضمن سرکشی به همسایگان و مالکان املاک پیرامونی ایستگاه‌های مورد اشاره، بابت زحمات و مشکلاتی که در طول زمان ساخت ایستگاه‌ها متحمل شدند، عذرخواهی و با اهدای کادویی ناقابل از ایشان دلجویی کردند.

۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰
کد خبر: 13380

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =