مشارکت تمام قد از پویش جهادی واکسیناسیون

نصیری و حجت الاسلام امرودی درباره مباحث مربوط به واکسیناسیون علیه بیماری کرونا و ظرفیت های موجود در هر دو دستگاه تحت مسئولیت خود بحث و تبادل نظر کردند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، در دیدار روسا و مدیران سازمان مدیریت بحران و معاونت فرهنگی هنری شهرداری تهران آخرین جزئیات فعالیت ستاد مدیریت بحران کرونای شهرداری تهران به ویژه ازآغاز پویش جهادی تزریق ۳۰۰ هزار دز واکسن در ۲۶ مرکز ثابت، سیار و خودرویی، ظرفیت‌های هر دو سازمان برای همکاری در تقویت این پویش و سایر مخاطرات و مقولات ایمنی شهر مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

حجت الاسلام میثم امرودی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با اشاره به اینکه این سازمان در اختصاص فضای برخی اماکن خود به محل تزریق واکسن کرونا مشارکت داشته است، از طرح برپایی اتوبوس سیار تزریق واکسن نیز استقبال و برای مشارکت در این طرح اعلام آمادگی کرد و تصریح کرد: سازمان فرهنگی – هنری شهرداری تهران آماده است تا با تمام توان و ظرفیت خود در پویش تزریق واکسن علیه بیماری کرونا مشارکت کند.

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در تشریح نحوه اطلاع رسانی پویش واکسیناسون علیه بیماری کرونا، گفت: تولید محتوای آموزشی و ترویجی برای تشویق شهروندان به رعایت نکات بهداشتی در برابر خطر کرونا در دستور کار این سازمان قرار گرفته است و این پیام ها برای باز نشر در اختیار همگان قرار دارد.

حجت الاسلام امرودی ظرفیت مجموعه های این سازمان شامل سینماها، پردیس ها، فرهنگ سراها، کتابخانه ها و باغ موزه ها را قابل توجه خواند و تاکید کرد: این ظرفیت‌ها می تواند در خدمت آگاه سازی و آموزش شهروندان با موضوع مخاطرات طبیعی و حوادث انسان ساز قرار بگیرد.

در ادامه این جلسه علی نصیری سرپرست سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران و جانشین شهردار در ستاد مدیریت بحران کرونای شهرداری تهران نیز به پیامدهای روحی و روانی پدیده همه گیری کرونا در جامعه اشاره کرد و گفت: مردم دراین ایام از برپایی جشن و مراسم شادی از جمله برپایی جشن پیوند و حتی مراسم سوگواری عزیزان­شان محروم مان­دند و باید در این زمینه چاره اندیشی شود.

سرپرست سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران تصریح کرد: سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در قالب کار ستادی به امور هماهنگی میان سازمان ها و بخش های مختلف مدیریت شهری می پردازد و در جریان پویش اخیر مقابله با کرونا نیز به این شکل عمل کرده است و تمامی بخش های شهرداری با اشتیاق در این پویش که هدف آن نجات جان شهروندان است مشارکت فعال داشتند.

نصیری با بیان این مطلب که باید همچنان مردم را به رعایت نکات بهداشتی و ایمنی و نیز انجام واکسیناسیون تشویق و ترغیب نمود تا جامعه به ایمنی کامل دست یابد تصریح کرد: بسیاری از کاستی ها  و نابسامانی ها ریشه فرهنگی دارد و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با توان مناسبی که دارد می تواند بازوی پرتوان مدیریت شهری در رفع چالش ها باشد.

جانشین شهردار در ستاد مدیریت بحران کرونای شهرداری تهران ادامه داد: باید مردم تشویق شوند تا از فرصت موجود برای واکسیناسیون و ایمن ماندن خود، خانواده و جامعه به سرعت استفاده کنند.

همچنین دراین جلسه مقرر شد زمینه های تنظیم تفاهم نامه همکاری میان دو سازمان بررسی شود.

۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹
کد خبر: 13419

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 7 =