هفتمین شماره مجله چند رسانه‌ای «کلیک دو» منتشر شد

مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه۲ پایتخت از انتشار هفتمین شماره مجله چند رسانه‌ای «کلیک دو » خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲ ،علی طهماسبی با اعلام این خبر گفت: این مجله چندرسانه‌ای درراستای سیاست‌های مدیریت شهری درشفاف‌سازی و اطلاع‌رسانی برنامه‌های شهرداری همچنین تقویت ارتباط با شهروندان به صورت ماهیانه و آنلاین منتشر می شود.
مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه۲، افزود: مجله چند رسانه ای «کلیک دو » با انعکاس مطالب متنوع در حوزه شهری و شهروندی به آخرین اقدامات این منطقه، گشت و گذار در شهر، معرفی مجموعه های مذهبی ، گردشگری، و … می پردازد.
طهماسبی درباره بخش‌های مختلف این مجله، گفت: تکریم و معارفه شهردار منطقه ،تشریح برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس، معرفی شهروندان هنرمند، گفتگو با همکاران ایثارگر، مسابقات گرامیداشت هفته تهران  و... از بخش های این شماره از مجله است.
طهماسبی افزود: ترویج آموزش‌های شهروندی از دیگر اهداف این نشریه الکترونیکی است که هر ماه به صورت آنلاین منتشر و با قابلیت نمایش ویدئو، پادکست، عکس و متن از طریق سایت شهرداری تهران،تلفن همراه، تبلت و رایانه قابل مشاهده است.
او در پایان بیان کرد: هفتمین شماره ماهنامه در ۱۸ صفحه به صورت چند رسانه ای تهیه و در پرتال رسمی شهرداری منطقه۲ به آدرس region۲.tehran.ir در منوی روابط عمومی و زیرمنوی اتاق خبر بارگذاری شده است.

۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۱
کد خبر: 13436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 1 =