بازدید شهردار منطقه ۹ از پروژه های شهری

شهردار منطقه ۹ با همراهی جمعی از معاونان و مدیران شهری، با حضور در منطقه علاوه بر پایش وضعیت نگهداشت شهر، از برخی پروژه های عمرانی و ترافیکی منطقه نیز بازدید کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹، محمدجواد خسروی شهردار منطقه با تاکید بر اینکه نهضت خدمت رسانی به شهروندان تعطیل بردار نیست، اضافه کرد: خدمت به شهروندان شریف یک فضیلت است، در این راستا نظر به اهمیت پاکیزگی و زیبایی شهر، به طور مستمر و مشخص وضعیت نگهداشت شهر باید مورد پایش دقیق قرار بگیرد.
خسروی با حضور در مجتمع فرهنگی _ ورزشی کوثر، در جریان آخرین وضعیت آن قرار گرفت و با اشاره به اتمام تقریبی فرآیند ساخت و ساز مجتمع گفت: باید هر چه سریعتر تدابیری در نظر گرفته شود تا ظرفیت این مجتمع در مدار بهره برداری نهایی قرار بگیرد تا شهروندان غرب تهران بتوانند از خدمات فرهنگی، ورزشی و رفاهی این مجموعه بهره ببرند.
در ادامه این بازدید شهردار منطقه با حضور در میدان آزادی، علاوه بر نظارت بر وضعیت ساماندهی تپه های شماره ۱،۲ میدان آزادی با تعدادی از کارگران فضای سبز و خدمات شهری مشغول به کار، به گفت و گو پرداخت و ضمن عرض خداقوت، کارگران مجموعه شهری را سرمایه های شریف و خدمت گزارانی بی ادعا برشمرد و گفت: اجر زحمات شما قشر شریف، بواسطه لبخند رضایت شهروندان از وضعیت نظافت و زیبایی محلات را خدای متعال پرداخت خواهد کرد.
در ادامه شهردار منطقه ۹ با حضور در محلات و معابر نواحی یک و دو از تعدادی از پروژه های کوچک مقیاس بازدید کرد و دستورات لازم برای حل چالش ها را صادر کرد و تاکید داشت: با توجه به نقش پروژه های کوچک مقیاس در ارتقا کیفیت زندگی مردم شریف به خصوص در محلات نسبتا محروم منطقه، بایست وضعیت پیشرفت این پروژه ها به صورت مستمر مورد ارزیابی قرار گیرد.
در این بازدید چندساعته که معاونین خدمات شهری و محیط زیست، حمل و نقل و ترافیک و فنی و عمران نیز حضور داشتند، خسروی شهردار منطقه ۹ از آخرین وضعیت تعریض بزرگراه آیت الله سعیدی، برخی بوستان ها و فضاهای سبز منطقه و نیز اقدامات حوزه فنی و عمرانی بازدید به عمل آورد.

۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۶
کد خبر: 13479

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 8 =