دیدار شهردار منطقه۱۷ با خانواده شهید مدافع امنیت

شهردار منطقه ۱۷در آستانه هفته نیروی انتظامی به همراه ائمه جماعات، روسای کلانتری‌های ابوذر و امام زاده حسن، رئیس فرهنگسرای شهیدحاج قاسم سلیمانی و رئیس یگان حفاظت شهرداری منطقه۱۷ و مدیران شهری منطقه با حضور در منزل شهید محمدعلی بایرامی از مقام شامخ شهیدان مدافع امنیت تجلیل کردند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، داود لطفی شهردار این منطقه در این مراسم ضمن تکریم و قدردانی از خانواده شهید محمدعلی بایرامی گفت: ایثار و از خود گذشتگی شهدا موجب امنیت بالای میهن اسلامی مان شده است.

لطفی افزود: ما مدیون شهدای عزیز و خانواده‌های گرامی این شهدای معزز هستیم و زنده نگهداشتن یاد و خاطره‌ی شهدا گامی کوچک در پاسداشت رشادت‌های آنان است.

شهید محمدعلی بایرامی، از نیروهای نیروی انتظامی بود که روز ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ در شب شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها به شهادت رسید.

همچنین همزمان با شب شهادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) ، یادواره شهیدان کربلایی و آیین نکوداشت پدر شهیدان کربلایی(پیرغلام حسینی ، مرحوم نادعلی کربلایی) طی مراسمی با حضور شهردار منطقه، روحانیون، دبیران شورایاری محلات، خانواده معزز شهیدان کربلایی و همرزمان این شهیدان برگزار شد.

در این مراسم حضور معنوی خادمان رضوی و زیارت پرچم متبرک حرم امام رضا(ع) دلهای حاضران را در شب شهادت امام الرئوف روانه دیار یار کرد.

همچنین در ادامه این مراسم و به منظور پاسداشت و تجلیل از شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم و شهدای انقلاب اسلامی،‌معرفی این شهدا به نسل جدید و همچنین ترویج الگوهای ایثار به کودکان، نوجوانان و جوانان ،زمین چمن میلان به نام زیبای "شهیدان کربلایی" نامگذاری شد.

سخنرانی خواهر شهیدان کربلایی و ذکر خاطراتی از پدر مرحوم شهیدان سرافراز کربلایی و تجلیل از خانواده شهیدان کربلایی پایان بخش این مراسم بود.

۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۸
کد خبر: 13482

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 15 =