تسریع روند واکسیناسیون علیه کرونا با راه اندازی مراکز ثابت و سیار

شهردار منطقه ۱۵ گفت: واکسیناسیون عمومی به عنوان اساسی ترین راه حفظ سلامت جامعه شناخته می شود و امروز نوبت آحاد جامعه است که از امکان واکسیناسیون خود استفاده کنند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، وحید رضا انارکی‌محمدی شهردار منطقه ۱۵ در تشریح آخرین وضعیت واکسیناسیون علیه بیماری کرونا گفت: مرکز واکسیناسیون فجر از ۲ شهریور با هدف قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا و در راستای تحقق شعار «تهران دوباره جان می گیرد»  توسط شهرداری منطقه ۱۵ تجهیز و ۸ نیروی انسانی در این مرکز به شهروندان خدمات ارائه می کنند.

شهرداری منطقه ۱۵ با اشاره به اهمیت واکسیناسیون شهروندان و تلاش‌های شهرداری تهران در فراهم کردن این بستر و عملیاتی شدن آن افزود: امید است با اجرای پویش جهادی «تهران دوباره جان می‌گیرد» و همکاری شهروندان روند از بین رفتن بیماری کرونا در سطح تهران تسریع یابد.

محمدی در تشریح جزئیات دیگر مراکز واکسیناسیون سطح منطقه ۱۵ بیان کرد: مرکز خودرویی و پیاده بوستان آزادگان با تزریق روزانه هزار دُز واکسن از اواخر خرداد ماه با همکاری مرکز بهداشت شهرری و ناجا با تعداد ۱۲ پرسنل راه اندازی شد که با استقبال بی نظیر اهالی مواجه شد.

او ادامه داد: مرکز واکسیناسیون فرهنگسرای خاوران با تزریق روزانه هزار و ۵۰۰ دُز، مرکز بوستان وفا ویژه تاکسیرانان با تزریق ۲۰۰ دُز، مرکز خدمات اجتماعی شهرداری منطقه با تزریق ۳۰۰ دُز برای قطع زنجیره کرونا و امر واکسیناسیون در خدمت مراجعه کنندگان است.

محمدی با تاکید بر تاثیر اجرای پویش «تهران دوباره جان می گیرد» در ارتقای کیفیت زندگی شهروندان، افزود: واکسیناسیون عمومی به عنوان اساسی ترین راه حفظ سلامت و ایمنی جامعه شناخته می‌شود و هم اکنون نوبت آحاد جامعه است که از امکان واکسیناسیون خود استفاده کنند و با توجه به اعتقاد محققان و متخصصان به نخستین واکسن در دسترس، بهترین واکسن در راستای افزایش ایمنی جامعه بهره گیرند تا با بازگشت به شرایط عادی و رونق کسب و کارها شرایط اقتصادی بهبود یابد تا شاهد ارتقای کیفیت زندگی شهروندان باشیم.

او درباره واکسیناسیون قشرهای آسیب پذیر، تصریح کرد: با کمک ایستگاه‌های واکسیناسیون سیار در محلات شوش، مظاهری و پایانه خاوران روند واکسیناسیون سرعت یافته و افراد جامانده از واکسیناسیون عمومی شامل (توانیابان و سالمندان) با کمک طرح سلامت‌یار، شناسایی و تیم واکسیناسیون به منازل آنان در محله اتابک اعزام و واکسیناسیون این افراد نیز انجام شد.

۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۶
کد خبر: 13512

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 12 =