دوره آموزشی مربیگری کودک «ویژه بانوان» 

دوره آموزشی مربیگری ورزش کودک، همزمان با آغاز هفته ملی کودک با همکاری اداره کل امور بانوان و سازمان ورزش شهرداری تهران،‌ در بوستان بانوان منطقه ۱۹ برگزار می شود.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل امور بانوان،زهرا بهروز آذر مدیرکل امور بانوان باتوجه به هفته ملی کودک و اهمیت استفاده از مربیان حرفه ایی برای آموزش کودکان گفت: اداره کل امور بانوان، با در نظر گرفتن شرایط کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، دوره آموزشی مربیگری ورزش کودکان را به مدت ۳۰ ساعت (از شنبه ۱۷ مهر ماه تا پنجشنبه ۲۹مهر) در ۲ بخش تئوری و عملی در بوستان بانوان منطقه ۱۹، برگزار می‌کند.

مدیر کل امور بانوان از افراد حاضر در این دوره آموزشی گفت: ۶۰ نفر از بانوان شهروند تهرانی که از این تعداد ۳۰ تن از بانوان سرپرست خانوار و دختران آنها به همراه ۳۰ نفر از بانوان معرفی شده توسط سازمان ورزش در این دوره حضور دارند.

زهرا بهروز آذر درباره موضوعاتی که قرار است در این دوره آموزش داده شود توضیح داد: مباحث آموزشی درقالب آشنایی وآموزش دوچرخه سواری،دو میدانی  و ورزش های پایه به کودکان زیر نظر مربیان فدراسیون ورزش های سه گانه برگزار می شود و در پایان دوره به شرکت کنندگان پس از موفقیت در آزمون،کارت مربیگری درجه سه کودکان اعطا خواهد شد.

مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران هدف از برگزاری این دوره آموزشی، توانمند سازی زنان و دختران و افزایش مشارکت اجتماعی آنان عنوان کرد و در ادامه از وضعیت ورزش بانوان در بوستان های شهر تهران گفت: با برگزاری این دوره، بهره وری ورزشی بوستان‌های بانوان با استفاده از مربیان حرفه‌ای بالا میرود و یک گام مهم در جهت اشتغالزایی مفید و موثر بانوان برداشته شده است.

۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۲
کد خبر: 13514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 10 =