افزایش رضایتمندی شهروندان از اولویت های اصلی شورای ششم

عضو شورای اسلامی شهر تهران با حضور در جلسه ملاقات مردمی شهرداری منطقه ۲ گفت: پاسخگویی شایسته و تسریع در رسیدگی به مطالبات شهروندان، رضایت آنها را فراهم می کند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، جعفر شربیانی، عضو شورای اسلامی شهر تهران دراین جلسه با بیان اینکه حل مشکلات شهروندان هدف دیدارهای مردمی است، گفت: حضور شهروندان در این جلسات و طرح بدون واسطه مشکلات و مسائل باعث افزایش اعتماد به  شورای شهر و مجموعه مدیریت شهری می شود.

وی دیدارهای مردمی به جهت ارتباط رودررو با شهروندان را بسیار مهم دانست و افزود: ملاقات‌های مردمی موثرترین راهِ شناسایی مطالبات شهروندان است چرا که از این طریق ضمن احترام و تکریم ارباب رجوع، می توان در پاسخگویی به مطالبات سرعت عمل بیشتری داشت.

شربیانی، با بیان اینکه مشکلات مردم عموما مرتبط به حوزه شهرسازی است، عنوان کرد: تلاش می شود با همفکری و اهتمام ویژه، در جهت رفع چالش های پیش روی شهروندان گام های موثری برداشته شود.

عضو شورای اسلامی شهر درادامه با اشاره به اینکه منطقه ۲ به لحاظ  برخورداری از مراکز تفریحی ،گردشگری،درمانی و اقتصادی یکی از مناطق  معین و کلیدی شهر تهران است ،گفت: درهمین راستا شورای ششم و مدیریت شهری  تلاش داردبا یک  برنامه مدون، بهبود خدمت رسانی و تامین  رضایت شهروندان در این منطقه را  فراهم کند.

او درپایان با تاکید بر ضرورت اتمام پروژه های دردست اقدام منطقه از زحمات و عملکرد مدیریت شهری منطقه درخصوص اقدامات صورت گرفته در حوزه خدمت رسانی به شهروندان و همچنین اجرای طرح واکسیناسیون قدردانی کرد.

۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۵
کد خبر: 13536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =