افتتاح مرکز سیار واکسیناسیون شهیدحاج قاسم سلیمانی

شهردار منطقه ۱۷ از همکاری شهرداری این منطقه با مرکز بهداشت جنوب پایتخت در حوزه واکسیناسیون خبرداد، گفت: با اضافه کردن چند سایت واکسیناسیون در منطقه ۱۷ گام بلندی در روند واکسیناسیون شهروندان تهرانی برداشته شده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، داود لطفی شهردار منطقه ۱۷ در این باره گفت: در منطقه ۱۷ نزدیک به ۳۰۰ هزار نفر جمعیت سکونت دارند که تا اردیبهشت ماه سال جاری سایت واکسیناسیون وجود نداشت تا اینکه با همکاری شهرداری منطقه ۱۷، فرهنگسرای شهید حاج قاسم سلیمانی و مرکز بهداشت جنوب تهران نخستین سایت واکسیناسیون با ۱۰ ایستگاه در مجموعه فرهنگسرای حاج قاسم سلیمانی فعالیت خود را آغاز کرد.

شهردار منطقه ۱۷ افزود: همزمان با سایت فرهنگسرای شهید حاج قاسم سلیمانی، پایگاه واکسیناسیون در بیمارستان ضیائیان، امامزاده حسن(ع) و مجموعه ورزشی الزهرا (س) راه اندازی شد که با راه اندازی این مراکز جدید به تازگی ۵۰ درصد ساکنان این منطقه واکسینه شده اند.

لطفی با اشاره به استقبال شهروندان از راه‌اندازی این سایت بیان کرد: در سایت واکسیناسیون شهید حاج قاسم سلیمانی روزانه دو هزار دوز واکسن تزریق می شود که روند فعالیت این سایت بسیار مطلوب ارزیابی شده است.

او درباره واکسیناسیون خودرویی سیار در منطقه بیان کرد: به تازگی خودرو سیار واکسیناسیون برای افراد آسیب پذیر نیز به همت اداره سلامت شهرداری منطقه ۱۷ و پایگاه سلامت محله زمزم راه اندازی شده است تا افرادی که توان مراجعه به مراکز واکسیناسیون را ندارند این تیم اقدام به حضور در محل اسکان این افراد کنند.

شهردار منطقه ۱۷ افزود: در محدوده منطقه ۱۷ چند مدرسه کودکان کار نیز وجود دارد که طبق آمارها نزدیک به ۳۰۰ دانش آموز کودک کار وجود دارد که با هماهنگی بین مرکز بهداشت و مراکز آموزش تیم سیار واکسیناسیون در این محیط ها مستقر می شوند و اقدام به واکسیناسیون این اقشار آسیب پذیر می‌کنند.

۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱
کد خبر: 13558

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 10 =