برگزاری وبینار کووید ۱۹ و مخاطرات چند بعدی در روز جهانی کاهش مخاطرات سوانح ۲۰۲۱

وبینار جهانی « کووید ۱۹ و مخاطرات چند بعدی» همزمان با بزرگداشت روز جهانی کاهش مخاطرات سوانح در سال جاری با محوریت شناسایی و درک بهتر ماهیت مخاطرات چند بعدی همچون کرونا برگزار می شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران ، این وبینار بین المللی با موضوع کووید ۱۹ و مخاطرات چند بعدی در روز ۱۳ کتبر ۲۰۲۱ مقارن ۲۱ مهر ۱۴۰۰ به زبان انگلیسی برگزار می شود و حضور کارشناسان و علاقمندان از سراسر جهان در آن آزاد است.

بر اساس فراخوان منتشر شده، این وبینار بستری است تا بهترین تجارب همکاری های بین المللی و دارای اثر مثبت بر زندگی ساکنان بخش های در معرض مخاطرات در سراسر جهان، شناسایی و معرفی شوند. تجربه هایی که سبب کاهش تعداد افراد تحت تاثیر از سوانح طبیعی یا انسان ساخت شده است.

موضوع این رویداد « کووید ۱۹ و مخاطرات چند بعدی با تاکید بر اهمیت درک بهتر از ماهیت اینگونه مخاطرات است.

بر اساس این گزارش، پس از پویش سندای ۷ با اهداف هفتگانه از سوی دبیرکل سازمان ملل که در سال ۲۰۱۶  آغاز شد، هدف سال ۲۰۲۱، « ارتقای پایدار همکاری های بین المللی در راستای توسعه کشورها، از طریق پشتیبانی کافی و پایدار جهت تکمیل اقدامات ملی در اجرای چارچوب سند سندای ۲۰۳۰ » تعریف و انتخاب شد. بدین ترتیب روز جهانی کاهش مخاطرات سوانح در تاریخ ۲۱ مهرماه سال جاری براساس چارچوب سندای با موضوع و شعار « تنها با هم می توان زمین را نجات داد» در سراسر جهان برگزار می شود.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانند به پرتال انگلیسی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران به نشانی Tdmmo.tehran.ir مراجعه فرمایند.

۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۹
کد خبر: 13587

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =